Electronic Arts: "Battlefield 4 odniósł niezwykły sukces, zarówno sprzedażowo, jak i pod względem rozgrywki"

Electronic Arts: "Battlefield 4 odniósł niezwykły sukces, zarówno sprzedażowo, jak i pod względem rozgrywki"12.02.2014 08:54
marcindmjqtx

Wiadomo, rozgrywka polegająca na wyrzuceniu do menu minutę przed końcem meczu wręcz ocieka sukcesem.

SimCity jest już właściwie załatane i da się weń grać. Z Battlefieldem 4 bywa różnie, choć i tak jest lepiej, niż zaraz po premierze. O sprawy związane z tą drugą grą serwis RPS zapytał chief creative officera EA, Richa Hillemana, który wychodzi z założenia, że strzelanka DICE jest sukcesem. Zamieszanie wokół BF4 komentuje następująco:

Im więcej klientów masz, tym bardziej słychać szum wokół gry. Zrobiliśmy pewne rzeczy źle, wiemy o tym. Naprawimy je. (...) Nie zaakceptuję jednak podejścia - i nie sądzę, by miała je większość naszych klientów - typu "to zła gra, żałuję że ją kupiłem". Nie o tym teraz rozmawiamy. Myślę, że mamy do czynienia z postawą "Zrobiliście grę, którą lubimy. Lubilibyśmy ją nawet bardziej, gdyby nie miała problemów". Wiele z nich możemy naprawić, robimy to i będziemy robić. Prowadzący rozmówcę zapytał, czy nie warto poprawić jakości betatestów. Tymczasem okazuje się, że BF4 przed premierą testowało ponad 10 tysięcy graczy. Wygląda na to, że betatesty są po prostu mało przydatne albo nie pokazują problemów, które pojawiają się po premierze.

Błędy i śmieszne momenty w Battlefield 4 EA od dłuższego czasu znajduje się w ogniu krytyki. Do wypuszczania gier, które kolejnymi miesiącami trzeba łatać, niedawno dołożyło free-to-payową wersję legendarnego Dungeon Keepera. Przy okazji zadbało o to, by... nie dało się gry negatywnie ocenić w Google Play. Owszem, da się wystawić maksymalną notę, ale gdyby ktoś chciał dać niżej, zamiast wystawiania oceny zostanie przekierowany do formularza, w który należy przekazać EA swoją opinię o grze.

[Źródła: RPS]

Marcin Kosman

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.