„Ale że po co miałoby powstać Rocket League 2?” - pytają deweloperzy

„Ale że po co miałoby powstać Rocket League 2?” - pytają deweloperzy05.07.2018 09:40
Adam Piechota

Mają też sensowne uzasadnienie.

Naturalne byłyby rozmowy o kontynuacji lub pierwsze zwiastuny jakoś na początku 2018 roku. Produkcja Psyonix za miesiąc ukończy wszakże trzy latka. Posiada 45 milionów zarejestrowanych graczy, a od 6 do 7 milionów gra w nią regularnie każdego miesiąca. Bo czasem wystarczy w intrygujący sposób zacząć - a Rocket League trafił przecież z miejsca do darmowego zestawu dla subskrybentów PlayStation Plus - a potem umiejętnie dbać o własną wizję. To drugie zazwyczaj odbywa się w mniejszym zespole, podczas gdy gros deweloperów przechodzi do stawiania fundamentów pod kontynuację. Wiadomo jednak, że na scenie niezależnej działa to nieco inaczej.

Dlatego autorzy w pełni skupiają się na nadchodzącym jubileuszu. Gra będzie darmowa na platformach Microsoftu podczas najbliższego weekendu, a 9 lipca startują z kolejnymi nowinkami. Piaszczyste boisko już było, samochodziki z Jurassic World były, więc „letnie” bonusy idą im dobrze. Całkiem niedawno zapowiedzieli też karnet na dodatki. Co do którego nie mam tym razem złośliwych uwag. Trzy lata po premierze, jeśli rzeczywiście grało się przez ten cały czas, można ewentualnie wspomóc autorów. To już bardziej kumpelski gest niż chamskie wyciąganie łapy.

Rocket League® - Salty Shores Trailer

Podobnie, dość pozytywnie, oceniam ich skupienie na „grze jako usłudze”. To nie gigantyczne Final Fantasy, latami „łatane” za pieniądze graczy, tylko niewielki indyczek, który zdobył serca graczy swoim przyjemnym pomysłem na rozgrywkę. Jeśli taka strategia zapewnia dobrobyt pracownikom Psyonix, niech rozszerzają swoje dziecko tak długo, jak to tylko możliwe. Trafili na idealny moment z perfekcyjną ideą, zasłużyli.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.