Ace Ventura

Ace Ventura

AdAira
07.10.2004 09:55

Ace Ventura

Zaczynasz od intro, w czasie trwania, którego musisz rozwiązać pierwszą zagadkę:

Użyj liny na skale.

MieszkanieUżyj klucza ze schowka by otworzyć drzwi i wejść do mieszkania.Kiedy usłyszysz pukanie do drzwi kliknij na monitor. Kliknij na drzwi.Porozmawiaj z gościem.Kliknij na laptopa. Porozmawiaj z Woodstockiem, zostaniesz wysłany na Nautliusa.

StatekKliknij na właz.Zacznie się gra. Użyj kursora by sterować Acem, pamiętaj, aby po drodze zbierać zapasy powietrza.Kiedy dotrzesz do drzwi wejdź przez nie, znajdziesz się w hallu.Pójdź w prawo, zostaniesz złapany.Porozmawiaj z Jacquem.Pójdź w prawo.Podnieś widelec z podłogi.Skieruj się w lewo, zobaczysz drzwi do kwatery Jacquesa.Użyj widelca na drzwiach.Kliknij na papierach znajdujących się na biurku, po lewej stronie pokoju.Kliknij na nie ponownie by zdobyć mapę.Otwórz drzwi szafki po prawej.Weź klucz.Weź zwitek pieniędzy.Odwróć się w stronę ryby na ścianie. Zapisz login i hasło.Kliknij na niebieską muszlę.Kliknij na starej książce na biurku.Kliknij na stronie, gdzie znajduje się kod.Cofnij się do kajuty Jacquesa.Podnieć muszlę z łóżka.Kliknij na łóżko by je przesunąć.Użyj niebieskiej muszli ze schowka do umieszczenia jej na ścianie.Kliknij by otworzyć drzwi.Kliknij ponownie by wepchnąć Spikea.Przejdź przez drzwi prowadzące do kajuty Nemo.Kliknij na szafkę by ją otworzyć.Kliknij na płaszcz leżący na podłodze.Kliknij na mapę na ścianie.Kliknij na wyspie, Ace użyje kompasu.Kliknij na długopis, kliknij na 50 stopień długości geograficznej.Kliknij na długopis, kliknij na 50 stopień szerokości geograficznej.Weź papier.Wróć do hollu.Kliknij na włazie.Kliknij na platformę by wejść na górę.Użyj klucza ze schowka do dziurki przy dźwigni.Pchnij dźwignię, Ace zeskoczy z platformy.Kliknij na małej foce.Kliknij na foce dwa razy, przypłynie do Acea.Kliknij na przycisk za foką.Kliknij na drabinie by zejść do hallu.Kliknij na drabinie by wejść na mostek.Kliknij na Ace`a by otworzyć schowek.Użyj szkła na Ace.Kliknij na stół nawigacyjny, by przejść w jego kierunku.Rozwiąż zagadkę (ustaw w odpowiednim miejscu kawałki)Kiedy dopasujesz wszystkie pięć wyjmij mapę ze schowka i umieść ją w dolnym, prawym slocie.Kliknij na papier z długością i szerokością, który masz w schowku, użyj go na mapie.Zwiń dokumenty klikając na nie.Kliknij na długopis, by narysować linię.Przejdź do sonaru.Kliknij na przycisk.Użyj klawiszy strzałek, aby utrzymać wieloryba w centrum, ostatecznie zobaczysz wyspę.Wejdź na mostek.Kliknij na peryskop.Kliknij na przycisk po prawej, aby użyć peryskopu.Wybij kod (długi-krótki-długi) aby wypuścić ośmiornicę.Kiedy Ace wróci na mostek kliknij na spiralne schody.Przeskocz przez wieloryby, aby dostać się na pomost.Ace wróci do swojego mieszkania.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)