W tym roku tytuł nowego Call of Duty zdradziły nam... czapki i koszulki

W tym roku tytuł nowego Call of Duty zdradziły nam... czapki i koszulki07.03.2018 11:17
Krzysztof Kempski

Biedne Activision! Jeżeli przeciek znów się potwierdzi, będzie to kolejny raz kiedy ktoś popsuł szykowaną przez nich niespodziankę.

Ups… kolejny raz tytuł nowej odsłony serii Call of Duty poznajemy jeszcze przed jej oficjalną zapowiedzią. Zaczynam zastanawiać się, czy dalej należy nazywać to przypadkiem. Chociaż nie mamy stuprocentowej pewności, zapowiada się na to, że kolejną odsłoną kultowej strzelanki będzie Black Ops 4.

Wszystko to przez pewnego niezdarnego pracownika gamestopu, który przedwcześnie umieścił tematyczne koszulki na liście dostępnych gadżetów. Spójrzcie zresztą na zdjęcie, które wczoraj obiegło Internet:

Wciąż nie ma potwierdzenia ze strony Activision, ale przeciek wydaje się wiarygodny, bo za kolejną odsłonę odpowiada przecież Treyarch, a kontynuowanie cyklu potwierdzał także jakiś czas temu Eurogramer. Mało tego, wśród ofert pracy amerykańskiego developera znalazła się jakiś czas temu oferta dla ludzi znających się na „budowaniu silników graficznych”. Wywnioskowano stąd, że być może Activision planuje rozstać się wreszcie z eksploatowanym od lat enginem albo chociaż znacząco go ulepszyć.

Wczoraj na Twitterze NBA on ESPN ukazał się także krótki filmik przedstawiający gwiazdę NBA w czapce z dość podejrzanym logo. Tuż po przecieku gamestopu, fani od razu zwrócili uwagę na znaczek, który stylem przypomina logo poprzednich odsłon:

Czy wizja ewentualnego powstania Black Ops 4 jest porywająca? Zapewne będzie to cios dla wszystkich, którzy oczekiwali, że seria na dłużej zrezygnuje z efekciarstwa na rzecz powrotu do historycznych konfliktów. To też najmniej spójna z CoDowych marek, od pierwszej odsłony poszukująca swojej tożsamości. Od zimnej wojny przeskoczyliśmy do nieodległej przyszłości, a Black Ops III ogólnie odleciał w absurdalną stronę, bawiąc się w wirtualną rzeczywistość i mieszanie w mózgach.

Z drugiej strony „Blopsy” były też do tej pory okazją dla Activision do przetestowania nowych pomysłów, a nieodzowny teraz dla serii tryb zombie pojawił się po raz pierwszy w World at War od tego samego wydawcy. Mam zatem cichą nadzieję, że zawartość nowej odsłony, zaskoczy mnie dalece bardziej, niż jej tytuł.

Krzysztof Kempski

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.