Poznań Game Arena 2012 okazało się być skromniejszą imprezą, niż niektórzy się spodziewali

Poznań Game Arena 2012 okazało się być skromniejszą imprezą, niż niektórzy się spodziewali27.10.2012 10:54
marcindmjqtx

Osoby, które spodziewały się, że nagle w Poznaniu odbędzie się drugi Gamescom, rzeczywiście, mogły się zawieść.

Byłem na PGA 2012 podczas pierwszego, zamkniętego dla szerszej społeczności dniu dla "mediów", "branży" i wszystkich różnych znajomych królika. A także graczy, którzy przyszli na zawody esportowe. Dominującym pytaniem w rozmowach było "ale zaraz, to już wszystko?". No tak, wszystko.

Nie byłem na poprzednich edycjach, ta z 2009 była najczęściej przywoływana jako najlepsza. Tegoroczna mieściła się w praktycznie jednej hali. Techland miał swoje duże stoisko w drugiej, ale nie było jeszcze w pełni rozstawione w piątek, w trzeciej hali była tylko scena, na której odbywały się różne rzeczy. Stoiska wydawców (Microsoft, CDP, producentów sprzętu i akcesoriów (MSI, Hama), producentów gier (Hi-Rez Studios), esportowe rozgrywki ligi Cybersport.pl, sklep z koszulkami Level77, świetna strefa Retro i kilka pomniejszych stoisk. I to w gruncie rzeczy tyle, całość można było obejść spokojnym krokiem w 15 minut.

Jeśli oczywiście przyszło się tylko po to, aby zwiedzać. Ci, którzy przyszli pograć, mieli gdzie usiąść i wziąć udział w różnych mniejszych lub większych turniejach. W końcu skądś ta "Arena" w tytule imprezy się bierze.

Rozumiem zawód osób, które spodziewały się, że będą mogły na imprezie pograć w najnowsze lub jeszcze niewydane gry. Ale obecność na tego rodzaju targach kosztuje i najwyraźniej budżety marketingowe wydawców zostały przeznaczone na inne rzeczy. Zamiast nowości jest rewelacyjna strefa Retro, na której można poznać cały kawał historii gier, prowadzący je są niesamowicie sympatycznymi ludźmi, i choćby dla tego jednego stanowiska warto się przejść i zapłacić za bilet.

Dopiero po weekendzie będzie można w pełni ocenić, jakie naprawdę zainteresowanie wzbudziła impreza. Na terenie MTP odbywają się też równolegle targi turystyczne i targi "hobby", dla akwarystów, modelarzy i planszówkowców. Kupując jeden bilet można się przespacerować od jednego do drugiego, więc ludzie będą się przelewać i mieszać.

Konrad Hildebrand

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.