Pokazy, wykłady, turnieje - lista wydarzeń na Hall of Games

Pokazy, wykłady, turnieje - lista wydarzeń na Hall of Games13.11.2014 17:19
marcindmjqtx

Jeśli ktoś wybiera się na HoG, może mu się przydać podręczna ściągawka.

Wreszcie dostaliśmy szczegółową listę atrakcji, które zobaczymy w weekend na Hall of Games we wrocławskiej Hali Stulecia. Oto co będzie się działo:

PIĄTEK14.11 SCENAGŁÓWNA(HALASTULECIA) Prowadzący- TymonSmektała 11.30- powitanie 12.00- Maginarium- konkursy,improwizacjesceniczneiskeczezudziałempubliczności 15.00- oficjalneotwarcietargówHallofGames 15.30- PREMIERAGRYOWROCŁAWIU 16.00- Maginarium- konkursyiimprowizacjesceniczneiskeczezudziałempubliczności 17.30- VIDEOMAPPING 18.00- zakończenie1dniaTargów SALAAUDYTORYJNA|WROCŁAWSKIECENTRUMKONGRESOWE(OBOKHALISTULECIA) KONFERENCJANAUKOWA„GRYKOMPUTEROWEWBADANIACH” 14.11.2014- WSTĘPWOLNYZAOKAZANIEMLEGITYMACJISTUDENCKIEJ Prowadzenie:drRadosławKaczan(IBE) 11.00-11.30drhab.MirosławFiliciak(SWPS) „Międzyksiążkąakalkulatorem.Archeologiagier” 11.30-12.00drPawełFrelik(UMCS) „Znalezionewtłumaczeniu:literaturawgrach,gryjakoliteratura” 12.00-12.30MarzenaFalkowska(Altergranie) „Alkoholizm,depresja,rak- grywobectematówtrudnych.” 12.30-13.00mgrJakubIwanski(FundacjaRobinsonCrusoe) „Grysymulacyjnejakonarzędziepracyzmłodzieżąusamodzielniającąsią zpieczyzastępczej” 13.00-13.30drMarcinCzub(UWr) „ZastosowaniaWirtualnejRzeczywistościwpsychologii” PRZERWA40MINUT 14.10-14.40mgrKamilSijko(IBE) „Grykomputeroweidziecikończąceszkołępodstawową- skalazjawiskawPolsce.Kluczowewyniki z badaniapanelowego” 14.40-15.10drPiotrRycielski(IBE) „Gryplanszowejakonarzędzierozwijającefunkcjepoznawczeikompetencjespołeczno- emocjonalne” 15.10-15.40mgrPatrykPodlesny(UJ) „Motywacjawgrachterapeutycznych,naprzykładzieaplikacji DrOmnibus” 15.40-16.10mgrMaciekSkorko(PAN) „Uwolnićpotencjałmózgu- wpływgierwideonazdolnościumysłowe” 16.10-16.40drGrzegorzPochwatko(PAN) „Psychologianamodach- owykorzystaniugierwbadaniachnaukowych” 16.40-17.10DrSoniaFizek „RethinkingGamification.CołaczyBadgeville zMozartem PIĄTEK14.11 SCENAGŁÓWNA(HALASTULECIA) 11.30- powitanie

12.00- Maginarium- konkursy,improwizacjesceniczneiskeczezudziałempubliczności

15.00- oficjalneotwarcietargówHallofGames

15.30- PREMIERAGRYOWROCŁAWIU

16.00- Maginarium- konkursyiimprowizacjesceniczneiskeczezudziałempubliczności

17.30- VIDEOMAPPING

18.00- zakończenie1dniaTargów

SALAAUDYTORYJNA|WROCŁAWSKIECENTRUMKONGRESOWE(OBOKHALISTULECIA) KONFERENCJANAUKOWA„GRYKOMPUTEROWEWBADANIACH” 14.11.2014- WSTĘPWOLNYZAOKAZANIEMLEGITYMACJISTUDENCKIEJ

11.00-11.30drhab.MirosławFiliciak(SWPS); „Międzyksiążkąakalkulatorem.Archeologiagier”

11.30-12.00drPawełFrelik(UMCS); „Znalezionewtłumaczeniu:literaturawgrach,gryjakoliteratura”

12.00-12.30MarzenaFalkowska(Altergranie); „Alkoholizm,depresja,rak- grywobectematówtrudnych.”

12.30-13.00mgrJakubIwanski(FundacjaRobinsonCrusoe); „Grysymulacyjnejakonarzędziepracyzmłodzieżąusamodzielniającąsią zpieczyzastępczej”

13.00-13.30drMarcinCzub(UWr); „ZastosowaniaWirtualnejRzeczywistościwpsychologii”

14.10-14.40mgrKamilSijko(IBE); „Grykomputeroweidziecikończąceszkołępodstawową- skalazjawiskawPolsce.Kluczowewyniki z badaniapanelowego”

14.40-15.10drPiotrRycielski(IBE); „Gryplanszowejakonarzędzierozwijającefunkcjepoznawczeikompetencjespołeczno-emocjonalne”

15.10-15.40mgrPatrykPodlesny(UJ); „Motywacjawgrachterapeutycznych,naprzykładzieaplikacji DrOmnibus”

15.40-16.10mgrMaciekSkorko(PAN); „Uwolnićpotencjałmózgu- wpływgierwideonazdolnościumysłowe”

16.10-16.40drGrzegorzPochwatko(PAN); „Psychologianamodach- owykorzystaniugierwbadaniachnaukowych”

16.40-17.10DrSoniaFizek; „RethinkingGamification.CołaczyBadgeville zMozartem”

SOBOTA, 15.11 SCENA GŁÓWNA (HALA STULECIA) 10.20 - powitanie

10.30 - premiera gry o Wrocławiu

11.00 - Kinguin World Record - spotkanie z rekordzistą Hubertem Blejchem

12.00 - konkurs Cosplay

13.00 - Techland -prezentacja (HELLRAID i DYING LIGHT)

14.00 - konkurs Cosplay

16.00 - konkurs Cosplay

17.00 - turniej LOL

17.30 - Ogłoszenie wyników konkursu Cosplay

18.00 - prezentacje Techland (HELLRAID i DYING LIGHT)

19.00 - videomapping

19.30 - zakończenie

SALA AUDYTORYJNA WCK * 11.00 Maciej Miąsik - „Jak zrobić swoją pierwszą grę - dos and dont's”

11.45 Michał Mielcarek - „Czy da się wyżyć z pisania o grach?”

12.30 Artur Falkowski - „Graczu, wiem, że tam jesteś - metafikcja a burzenie immersji”

13.15 Marek Ziemak - „Wojna, wojna się zmienia ”

14.00 Maciej Zasada - „Gry jako multisensualne doświadczenie (Occulus Rift)”

15.00 Michał Oracz - „Projektowanie gier: od pomysłu do premiery”

16.30 Jakub Sobczak, Michał Połetek  - „Crowdfunding - jak to się robi?”

*SALA MOŻE POMIEŚCIĆ MAX. 400 OSÓB. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ WCHODZENIA.

Warsztaty: sala B WCK 11.00 „Gamifikacja - motywowanie i edukacja przy wykorzystaniu mechanizmów zaczerpniętych z gier. Case Study.” Ewelina Jurczak, Łukasz Dragosz, Project Manager z Agencja S4 / Driim Interactive.

13.00 „Concept Art Challenge” Techland, Konrad Czernik, Magdalena Kojder

15.00 „Zróbmy grę w dwie godziny” Techland, Andrzej Koloska

17. 30 „Percepcja w budowaniu środowiska w grach wideo [aktywna gra fabularna + mini-wykład + Q&A z Level Designer oraz Concept Artist]” Techland, Julita Arendt, Piotr Pawlaczyk

WARSZTATY ROTUNDA 11 (HALA STULECIA) Panel : Cosplay w Europie           10:30 - 11:30

PANEL Z KINGUIN WORLD RECORD        12:00 - 13:00

ZMORPH WARSZTATY Z DRUKIEM 3D    14:00 - 16:00

Konkurs Z SHAPPI: Jaki to COSPLAY?      19:00 - 20:00

NIEDZIELA, 16.11. SCENA GŁÓWNA (HALA STULECIA) 10.30 - powitanie i zapowiedź turniejów finałowych

10:35 - SHAPPI: COSPLAYER W JAPONII

12.00 - Unit9

13.00 - prezentacje i konkursy Techland (HELLRAID I DYING LIGHT)

13.45 - Youtuberzy - Isamu i Blowek, konkursy, rozdawanie koszulek i maskotek. Mecz pokazowy w LOL.

14.30 - finał LOL

16.30 - ogłoszenie wyników LOL. Rozdanie nagród w turniejach.

17.15 - Techland (HELLRAID I DYING LIGHT)

18:00 - zakończenie Targów

WARSZTATY ROTUNDA 11 (HALA STULECIA) 11:00 - 13:00 - ZMORPH - WARSZTATY DRUKU 3D

13:00 - 14:30 - WARSZTATY Z SHAPPI - TWORZENIE ZBROI

14:30 - 16:00 - WARSZTATY Z SHAPPI - MALOWANIE COSPLAY'U

16:30 - 17:30 - KONKURS Z SHAPPI - COSPLAY Z TEKTURY

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.