Pierwsze wieści o PES 2014 na kolejną generację

Pierwsze wieści o PES 2014 na kolejną generację11.03.2013 10:07
marcindmjqtx

W zeszłym roku Konami dostarczyło PES-a, który był zarówno nowoczesny, jak i wierny założeniom serii. Przed firmą stoi już jednak kolejne wyzwanie - nowa generacja.

Jon Murphy już dawno temu zapowiadał, że nie może się doczekać walki z serią FIFA na nowych konsolach. Jednym z jego największych sprzymierzeńców ma być Fox Engine, wyprodukowany przez studio Kojima Productions silnik następnej generacji. W sieci pojawiły się pierwsze streszczenia artykułu z nowego numeru EDGE, w którym pojawiają się pierwsze informacje o grze.

fot. twitter.com/JonMurphy_PES

To co cieszy najbardziej, to oddanie murawy we władanie praw fizyki. To ona będzie napędzała tu wydarzenia na boisku. O rezultacie starcia dwóch piłkarzy zadecyduje ich pęd, środek ciężkości, a nawet to, którymi kończynami się zderzyli (ręka będzie lżejsza od nogi itp.). Brzmi to trochę jak bajka i na pewno będzie szalenie trudne do okiełznania, ale przecież takich rzeczy oczekujemy od nowej generacji. Dziennikarz EDGE użył bardzo plastycznego porównania, które jest chyba najciekawszą rzeczą z pierwszej porcji przecieków:

Ty kontrolujesz zawodnika, a jego fizyka napędza animację, nie odwrotnie[...]Przypomnijcie sobie, jak ruchy prawej gałki w Skate, imitowały rzeczywiste ruchy deskorolki, dzięki fizyce, i jak miało się to do wciskania przycisków w Tony Hawks Pro Skater. To może być rewolucja w sterowaniu w grach piłkarskich. Po zagraniu w demo Skate na targach w Lipsku, wiedziałem już, że Tony Hawk jest skończony, więc pozostaje tylko czekać na taką okazję z nowym PES-em.

Konami kontynuuje też zapowiadanie co roku tych samych, mniej rewolucyjnych zmian. Rola walki ciało w ciało ma teraz zmienić się z elementu estetycznego, w element taktyczny. Nowe opcje pojawią się też przy ustawianiu drużyny na boisku, gdzie będziemy mogli dostosować zachowania zawodników w zależności od fragmentu boiska, na którym toczy się gra.

fot. twitter.com/JonMurphy_PES

Ok, może będzie to przydatne, ale przypomnijcie sobie, kiedy w zapowiedzi PES-a czy FIFY nie czytaliście o realistycznych zderzeniach i nowych opcjach taktycznych. No właśnie...

Mam nadzieję, że gdy EDGE trafi już do naszych rąk, znajdziemy tam jeszcze jakieś inne ciekawostki, którymi warto byłoby się z wami podzielić.

źródło: EDGE via winningelevenblog, Konami

Maciej Kowalik

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.