Padły serwery Diablo 2: Resurrected. Gracze skarżą się na znikające postaci

Padły serwery Diablo 2: Resurrected. Gracze skarżą się na znikające postaci09.10.2021 18:45

Nie możesz połączyć się z serwerami Battle.net w Diablo II Resurrected? Nie jesteś jedyny. Zostały one wyłączone z powodu awaryjnej naprawy, a gracze utknęli w trybie dla jednego gracza.

Gracze D2R przeżyli dziś szok, gdy próbowali zalogować się na swoje konta poprzez Battle.net. Wyglądało to tak, jakby ich postacie zostały wymazane z serwerów, ale w rzeczywistości Blizzard wyłączył serwery Diablo 2 Resurrected w celu przeprowadzenia awaryjnej konserwacji.

"Będziemy przeprowadzać awaryjne prace konserwacyjne i gra będzie w tym czasie niedostępna" – czytamy w okienku na stronie startowej Battle.net. Tymczasem Blizzard przeprasza graczy za niedogodności na swoim Twitterze.

Na oficjalnym forum Diablo 2 Resurrected znajduje się wątek z setkami zgłoszeń o zaginionych postaciach. Gracze mają gorącą nadzieję, że Blizzard nie przywróci serwerów do określonego stanu czasowego.

Mogłoby to być katastrofalne w skutkach dla każdego, kto w tym czasie tworzył runy lub znajdował niesamowite przedmioty. W przeszłości Blizzard był znany z tego, że powodował znaczne irytacje przywracaniem serwerów, ale taka jest natura gry online.

Jak przywrócić postać w Diablo 2 Resurrected?

Na szczęście jest kilka rzeczy, które można zrobić, aby naprawić błąd znikającej postaci w Diablo 2 Resurrected. Po pierwsze, można spróbować wyjść z gry i wrócić do niej. Jeśli to nie zadziała, wyloguj się z klienta Battle.net i zaloguj ponownie, a następnie uruchom grę. Następnie spróbuj zrestartować klienta lub nawet zainstalować go ponownie.

Jeśli problem będzie się powtarzał, zmień region na dosłownie każdy inny niż ten, w którym się domyślnie znajdujesz, a następnie wróć do gry. Ostatecznie możesz stworzyć nową postać. Z jakiegoś powodu powoduje to czasami powrót twojego starego bohatera.

Dobrą informacją w tym wszystkim jest to, że gracze singleplayer nie zostali dotknięci przerwami w działaniu serwerów i mogą kontynuować grę, jak gdyby nic się nie stało.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.