Nie chcecie wspierać developerów na Humble Bundle? To może dacie na streamerów?

Nie chcecie wspierać developerów na Humble Bundle? To może dacie na streamerów?10.08.2016 16:12
Bartosz Stodolny

Organizatorzy najpopularniejszych paczek z grami w końcu dostrzegli potencjał drzemiący w najpopularniejszej platformie streamingowej.

Czy ktoś jeszcze wątpi, że Twitch to gigant mediów internetowych? Ponad 100 milionów unikalnych widzów miesięcznie i prawie dwa miliony transmitujących, z których najpopularniejsi mają po kilka milionów widzów miesięcznie. Do tego liczne transmisje specjalne, które na raz ogląda nawet dwa miliony widzów.

To wszystko świadczy nie tylko o niesamowitej popularności tego serwisu, ani nawet o olbrzymich pieniądzach, jakie jej towarzyszą. To też dowód na to, że Twitch może być świetnym nośnikiem reklamy.

Wiedział o tym Amazon, który dwa lata temu wykupił serwis. Wie o tym na przykład G2A, które aktywnie wspiera transmitujących, choć po ostatnich aferach związanych ze sprzedażą w serwisie kluczy kupionych za pomocą kradzionych kart kredytowych wielu streamerów wycofało się ze współpracy. Wiedzą też o tym sami deweloperzy, z czego wielu prowadzi transmisje angażując w nie społeczność.

W końcu dowiedziało się też o tym Humble Bundle, które właśnie wystartowało z betą programu Humble Partners. Czym ów jest? Wybrana, przynajmniej na razie, grupa streamerów dostanie opcję wklejenia do swoich transmisji linków referencyjnych kierujących do niektórych bundli.

Po kliknięciu w taki link zostaniemy przekierowani na stronę Humble Bundle i w zasadzie od tego momentu nasza transakcja będzie przebiegała tak, jak w przypadku „standardowych” paczek. Jedyna różnica polega na tym, że obok suwaków pozwalających rozdzielić kwotę między developera, akcję charytatywną, a HB, pojawi się jeszcze jeden, dzięki któremu wesprzemy polecającego.

Czytamy na stronie projektu i to się chwali, bo kiedy nie wszystko jest jasne wychodzą afery, jak choćby ta z udziałem popularnych youtuberów i stroną oferującą „loterie skórkowe” w Counter-Strike: Global Offensive.

Bartosz Stodolny

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.