Neverdead - odpowiadamy na wasze pytania i pokazujemy, jak zaczyna się gra

Neverdead - odpowiadamy na wasze pytania i pokazujemy, jak zaczyna się gra31.01.2012 21:36
marcindmjqtx

Neverdead niewątpliwie was zaciekawiło. Wszak nie była to najmocniej rozreklamowana gra, a nieśmiertelny bohater, potrafiący ciskać w przeciwników swoimi kończynami a nawet głową, nie trafia się zbyt często. Zadaliście nam pytania, więc odpowiadamy. Przy okazji pokazujemy świetne intro gry i samą, już nie tak imponującą wizualnie, rozgrywkę.

dark_slayer: Czy to prawda, że gra potrafi zaciąć przy większych potyczkach? Tak. Nie jakoś tragicznie, ale zdarzają się jej nieprzyjemne czkawki, które z pewnością będą denerwowały ludzi uczulonych na takie rzeczy. Trzeba przejść nad nimi do porządku dziennego.

daargh: czy daje rade? Średnie stany stanów średnich. Nie spodziewałem się wiele i w zasadzie to dostałem. Więcej szczegółów rzecz jasna w recenzji

adibandzioch: Crap, czy nie crap ? Hit, ani żaden czarny koń to to z pewnością nie jest

kremowy: Szczerze, dobrze się bawicie grając w to neverdead czy tak sobie? To zabawne, ale pomimo ogólnego braku emocji, gra się całkiem przyjemnie. Łatwo wciągnąć się w bezrefleksyjne i mechaniczne mordowanie potworów. Pytanie, czy na pewno nie macie nic lepszego do roboty.

phobeus : Czy gra urywa dupę? Bryce potrafi zgubić ręce, nogi, a nawet głowę. Dupy urwać nie potrafi.

lionelpl: Czy w tej grze jest szatan albo lucyfer? Jest Astaroth. Może być?

asator: Jak prezentuje się system walki? To siekanko-strzelanina, więc albo strzelamy z pistoletu/uzi/karabiny/shotguna albo nawalamy mieczem. Ten drugi sposób jest dużo bardziej efektywny, choć macha się dosyć dziwnie. Lewym triggerem lockujemy się na przeciwniku a ciosy wyprowadzamy... machając prawą gałką. Gdzie tam Bryce'owi do finezji Dante czy mocy Gabriela.

Umiejętności bitewne bohatera można szlifować na wyższe poziomy? Istnieje "drzewko doświadczenia", które rozbudowuje parametry postaci? Zdobywamy doświadczenie za które potem kupujemy nowe umiejętności. Nie są one zbyt ciekawe. Większa siła pocisków/ciosów mieczem itp. Naprawdę nic specjalnego.

Jak wygląda architektura poziomów? Killroom-gadka-killroom-gadka-killroom-boss

Oprawa audio-wizualna trzyma poziom? Trzyma, ale nie jest on szalenie wysoki.

Bestiariusz został z głową zaprojektowany? Póki co naliczyłem ze cztery rodzaje przeciwników i kilka ich mutacji. Mało, a i ich projekty nie powalają.

Ciężko wbić calaka? Nie mam pojęcia.

edmundo: Chcę wiedzieć jaka jest muzyka w grze W trakcie akcji przygrywa nam Megadeth, choć na moje ucho to wciąż dwa albo trzy te same kawałki. Gdy nic się nie dzieje, gitarowe riffy zmieniają się w delikatny ambient.

ogólnie czy fajnie się gra ogólnie średnio

i do jakich gier jest podobna Najbliżej jej pewnie do serii Devil May Cry, aczkolwiek przy założeniu, że Dante nie potrafi skakać, a mieczem wykonuje tylko cięcia poziome i pionowe.

blantman: Bardziej God Of War czy Bayonetta ? Chodzi mi o to czy jest to gra z wykręconym klimatem i fabułą czy jednak bardziej zjadliwa dla Europejskiego gracza ? Wykręcenie kończy się na nieśmiertelnym bohaterze, który może pogubić członki i dalej żyć. Nie sądzę, by ktokolwiek miał problemy z przełknięciem tej gry.

Czy fajnie się rzuca kończynami? Całkiem fajnie.

arczisan: Mam pytanie, które może wydać się prymitywne, ale czy są renderowane przerywniki w grze? Są i są absolutnie prześliczne

Czy Agentka (nie pamiętam dokładnie imienia) towarzysząca głównemu bohaterowi wygląda równie sexownie w grze, co na renderach? Widać jej koronkowy stanik, ale żeby można było jakoś mocniej zawiesić na czymś oko... Raczej nie.

esteban: wielki syf? Wielki to nie

powermass: czy posiada klimat co pozwala na wczucie sie w gre... Łatwo się wczuć, ale łatwo też wyłączyć bez żalu

kornknot: Czy te wszystkie "nowości" typu rozczłonkowywanie i nieśmiertelność bohatera urozmaicają rozgrywkę i czynią ją ciekawszą czy bardziej męczą? Akurat to jest całkiem fajne i często daje powody do śmiechu z niecodziennej sytuacji czy sposobu na rozwalenie bossa. Kiedy indziej lekko irytuje, gdy turlając się samą głową nie możemy dostać się do reszty ciała. Ogólnie "rozrywkowy" bohater jak najbardziej na plus

Maciej Kowalik

PS Recenzja na pewno pojawi się w ciągu najbliższych dni

Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.