Macie przygotowane 65 godzin na główny wątek Red Dead Redemption 2?

Macie przygotowane 65 godzin na główny wątek Red Dead Redemption 2?15.10.2018 16:09
Adam Piechota

Przed nami niełatwe tygodnie życia.

Niedawny artykuł-wywiad Vulture, obok poszlak o całkowicie nieludzkich warunkach pracy, które w przemyśle AAA zaczynają być już wręcz szokujące (100 godzin pracy w tydzień? Naprawdę?), dostarcza całkiem przyjemną wiadomość dla „szarych”, niezainteresowanych samą branżą graczy. Dan Houser, współzałożyciel Rockstar, uważa, iż kampania w Red Dead Redemption powinna zająć… 65 godzin. Nawet odejmując od tego zwyczajowe 10%, bo deweloperzy zazwyczaj nieco przesadzają, wynik budzi respekt.

Red Dead Redemption 2 - Gameplay Video Part 2 | PS4

Do tego, rzecz jasna, trzeba by dołożyć z piętnaście lub dwadzieścia okrążeń wokół tarczy zegara na aktywności poboczne, kolekcjonowanie skór zwierząt, wspięcie się na najwyższe szczyty oraz typowo „rockstarowe” momenty czystej szajby na zasadzie „ile osób zabiję, nim dopadną mnie strażnicy prawa”. Poprawcie mnie, jeśli pamięć zawodzi, ale to więcej, niż oferowało Grand Theft Auto V, zanim jeszcze stało się jedną z najważniejszych sieciowych piaskownic naszych czasów. Teraz chyba rozumiecie, dlaczego ten deweloper dostarcza jeden tytuł na generację sprzętów.

Tymczasem ja jestem… przerażony. Mam to zrecenzować, do diabła. To nie przeciętny ubiprzebój, który po tygodniu intensywnego szarpania znamy na wylot, tylko kontynuacja jednego z najważniejszych skryptów minionej generacji. Jeśli zachowa małą tradycję marki, swoje najlepsze momenty pokaże dopiero w ostatnich godzinach całej przygody. Jak w tydzień lub dwa nie stracić pracy, związku i zwierzaka nie zagłodzić, a jednocześnie, wiecie… grać niemal 10 godzin dziennie?

Bartek, Mordeczko, weźże się zlituj.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.