Kto traci na próbie tchnięcia nowego życia w Watch Dogs 2? Gracze, którzy zapłacili za karnet na dodatki

Kto traci na próbie tchnięcia nowego życia w Watch Dogs 2? Gracze, którzy zapłacili za karnet na dodatki29.03.2017 10:33
Adam Piechota

Stara zasada głosi: najpierw poczekaj na premierę tych DLC, a dopiero potem zastanów się nad season passem.

Osobiście reprezentuję raczej ideologię "z kwiatka na kwiatek", ale tak właściwie nie mam nawet możliwości regularnego powracania do jednej pozycji. Że takich graczy nie brakuje - wiem doskonale, słyszałem, ile ludzie spędzili przykładowo przy Destiny. Ubisoft próbuje stworzyć takiego sieciowego molocha od dobrych kilku produkcji (Steep, The Crew), najbliżej chyba było The Division, które nadal powoduje nieznaczne wstrząsy. Albo Rainbow Six Siege. A najdalej? Czyżby Watch Dogs 2?

Taka cena pychy. Skrywanie nastawionego na PvP modelu zabawy za płatną bramką to zagrywka rodem z poprzedniej generacji. Gracze i tak płacą za same szarpanie po sieci (no, konsolowi - większa część publiczności zatem), dlaczego mieliby dodatkowo bulić za dedykowany temu tryb? Watch Dogs 2 było udaną kontynuacją, ale cierpi najwyraźniej na brak zainteresowania. Co by o "jedynce" nie pisać, dłuuugo pozostała na językach. O "dwójce" nikt nie pamięta po kilu miesiącach. Co zadziała lepiej niż trochę niesprawiedliwa kontrowersja i udostępnienie za darmo zawartości, za którą kazało się zawczasu zapłacić?

Zastanawiam się też, na ile jest to efekt "nowej filozofii gier" w Ubisofcie, proponującej coraz mniejszy nacisk na scenariusz, a coraz większy na piaskownicę, która ma przykuwać miesiącami graczy do telewizorów. Cierpiała już od tego kampania w drugich Piesełach, cierpieć będą następne pozycje bez ambicji na sieciowy megaprzebój. A największą karę płacą gracze. Nie ma w tym nic złego, że tytuł zatrzymuje nas na jeden miesiąc albo czasem jeden weekend, dopóki ten czas warty jest wydanej sumki. Nie każda gra musi być Overwatchem.

Adam Piechota

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.