Kocioł przygania garnkowi - 2K o słabych grach na Wii

Kocioł przygania garnkowi - 2K o słabych grach na Wii15.01.2009 12:31
marcindmjqtx

Sytuacja jaka jest na Wii każdy widzi. Nie jest dobrze, dobrych gier brakuje, za to od anonimowych beznadziejności półki pękają w szwach. Christoph Hartmann, szef 2K, które to studio wydało też słabiutko ocenione Carnival Games znane tylko z tego, że mimo kiepskiej jakości nieźle się sprzedało stwierdził jednak, że Wii "zalane jest badziewiem". Dodał także, że:

Oni (deweloperzy) traktują Wii jak stary rynek PC - tworzą tanie, dostępne gry. Myślą, że jeśli stworzą 10 tytułów i 2 z nich są hitami, to sfinansują one pozostałe 8. Ale zapominają, że te 8 badziewnych gier zaleje rynek co doprowadzi do problemów związanych z produkcją - a także rozzłości sklepy detaliczne. Poza tym konsumenci będą wkurzeni, ponieważ będą zagubieni. Rzeczywiście, porównanie do rynku PC wydawać się może i trafne, ale na pewno nie u nas. Różnica jest taka, że tanie, dostępne gry na PC kosztują tutaj góra kilkanaście złotych i leżą w każdym kiosku. Tytuły na Nintendo to zaś wydatek rzędu przynajmniej 100zł, z reguły około 200zł, a i ich dostępność na naszych półkach jest znikoma. Gdyby jednak było tak jak pisze i u nas (bo wnioskuję, że w USA tak jest) to rzeczywiście - klient ma prawo czuć się zagubiony. Hartmann dodał także komentarz odnośnie ich badziewnych Carnival Games:

Gdybyśmy wydali to w zeszłym tygodniu, byłoby znacznie ciężej. Teraz jest o wiele za dużo towaru na rynku Wii i ciężko zabłysnąć. No pewnie, że ciężko jeśli wydaje się tak słabe gry. Gdybyście jednak panowie przysiedli i stworzyli coś nowatorskiego i niekoniecznie opierającego się na mini-grach to nie martwcie się, prasa i internet zapewne wypromowałyby tę grę wystarczająco mocno. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że na Wii nawet z średnio-dobrą grą właśnie łatwiej zabłysnąć, gdyż takich po prostu brakuje. Czy Sega wydaje dużo na promocję The Conduit? Obawiam się, że póki co niemal nic. A każdy wie co to za gra - bo jako jedna z niewielu zapowiada się nieźle. Tak więc 2K - nie marudzić, do roboty.

Jakub Tepper

[via MCV]

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.