Just(K)in(ECT) Bieber, czyli nowoczesny marketing według Microsoftu

Just(K)in(ECT) Bieber, czyli nowoczesny marketing według Microsoftu26.06.2010 11:14
marcindmjqtx

Wygląda na to, że związki Microsoftu z Justinem Bieberem* nie ograniczyły się do puszczenia jego muzyki podczas konferencji na E3. Tysiące nastoletnich, piszczących i mdlejących na widok swego bożyszcza fanek zgromadzonych na koncercie otwierającym światową trasę Justina, zobaczyły filmik prezentujący "piosenkarza" bawiącego się Kinectem.

Młodociany idol tańczy, słodziutko się uśmiecha i sprawdza w akcji parę tytułów, odblokowując kilka osiągnięć. Zresztą zobaczcie sami (na własną odpowiedzialność. Nie mówcie, że Was nie ostrzegaliśmy).

Justin Bieber - MY WORLD TOUR FULL INTRO + LOVE ME Hartford, CT 6/23/10 HD

Bieber jest na tyle chodliwym towarem, że jednego możemy być pewni: Kinect się sprzeda. Miliony wielbicielek i wielbicieli (są tacy?) gwiazdki rzucą się do sklepów, aby choć przez chwilę poczuć się jak ich obiekt westchnień. Dobrym pomysłem było by także umieszczenie Biebera jako jednej z postaci w Kinectimals, albo nawet poświęcenie mu oddzielnej gry. Macie jakieś pomysły na tytuł i rozgrywkę?

*Zapewne nie wszyscy z Was są zaznajomieni z postacią Justina Biebera, więc należy Wam się kilka słów wyjaśnienia. Bieber jest zaprzeczeniem twierdzenia, że bycie bohaterem filmiku na Youtube może zrobić z kogoś tylko pośmiewisko. Nagrywał covery utworów popularnych muzyków, zamieszczał je w serwisie, a następnie został wypatrzony przez wpływowych ludzi i podpisał kontrakt płytowy. Dodatkowo, chodzą słuchy jakoby był tzw. "słodziakiem" i ma modną fryzurę, co sprawiło, że młodsza część populacji USA z miejsca się w nim zakochała, czego rezultatem jest tzw. "Bieber fever". W jej wyniku fanki potrafią wpaść na koncertach w taką histerię i szał, że imprezy bywają przerywane przez policję.

P.S 1 Zanim wyciągniecie kamery i zaczniecie masowo nagrywać swoje popisy wokalne, chciałbym przypomnieć, że mieszkamy w Polsce i trudno o odstępstwa od wspomnianego twierdzenia.

Piotr Bajda

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.