God of War Ragnarok. Nie jesteście gotowi na reklamę z Japonii

God of War Ragnarok. Nie jesteście gotowi na reklamę z Japonii02.11.2022 14:37
Japońska reklama God of War Ragnarok
Źródło zdjęć: © YouTube | PlayStation Japan

Na wstępie wypada podkreślić, że tej reklamy God of War Ragnarok nie da się odzobaczyć. Większość ludzi nie jest na to gotowa, ale trzeba przyznać, że PlayStation Japan wyróżnia się z tłumu.

God of War Ragnarok to gorąco wyczekiwana gra, która będzie kontynuacją przygód Kratosa. Ostatnio seria doczekała się wyraźnej zmiany klimatów, ponieważ obrała kurs na panteon nordyckich bóstw. Rewolucja wkroczyła również w sferę przedstawienia samej akcji, jako że zawieszono kamerę bezpośrednio za plecami naszego bohatera.

Niezależnie od stopniowej ewolucji serii, fani z całego świata zawsze mogą liczyć na to, że Kratos dostarczy im ogromnej dawki brutalnej akcji, a wszystko to w naprawdę dobrym wydaniu. Już sama postać Ducha Sparty wzbudza respekt, bo przecież jest to maszyna do zabijania, której nie da się zatrzymać. Nie zmienia to jednak faktu, że Kratos potrafi być opiekuńczy i nawiązać silną więź ze swoim synem Atreusem. Można zatem powiedzieć, że występują tu pewnego rodzaju kontrasty.

Być może to właśnie dlatego japońska reklama God of War Ragnarok jest… pełna kontrastów? Pozwólcie, że spróbuję wyjaśnić co mam na myśli. Z jednej strony mamy dorosłych mężczyzn, którzy otoczyli się kolorowymi makietami przypominającymi dekoracje z przedszkolnego teatrzyku. Osoby te perfekcyjnie opanowały choreografię, która również wkomponowuje się w klimaty jakiegoś show dla przedszkolaków.

Z drugiej strony możemy zobaczyć fragmenty rozgrywki, na których Kratos uczestniczy w spektakularnych walkach na śmierć i życie. Widać tam mocarne bestie, niezwykle surowe warunki z ujemnymi temperaturami i wszechobecnym śniegiem, pościgi przy dużej prędkości, a nawet miotanie głazem prosto w jakiegoś pechowca. Krótko mówiąc, w tych fragmentach mamy prawdziwy zastrzyk adrenaliny.

Reasumując, oficjalna reklama gry God of War Ragnarok, która została umieszczona na profilu PlayStation Japan, to przedziwna piosenka dla dzieci wymieszana z grą o brodatym niszczycielu swych licznych wrogów. O co chodzi? Trudno powiedzieć, jednak trzeba przyznać, że to dość nietypowy i całkiem oryginalny sposób na reklamę.

Premiera God of War Ragnarok (PS4, PS5) aktualnie jest zaplanowana na 9 listopada 2022 r.

Marcin Hołowacz, dziennikarz Polygamii

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.