Enslaved ukazało się w niewłaściwym czasie

Enslaved ukazało się w niewłaściwym czasie13.02.2011 10:50
marcindmjqtx

A przynajmniej tak twierdzi szefostwo Namco Bandai.

Enslaved nie było pozycją złą, średnia ocen plasująca się w okolicach 8/10 sugerowałaby raczej bardzo dobrą grę, po którą chętnie sięgają całe rzesze graczy. Niestety, nie znalazło to odzwierciedlenia w wynikach sprzedaży, o czym pewnie wszyscy wiecie. Wie o tym też Carlson Choi, wiceprezes w sektorze marketingu Namco Bandai, który z serwisem Siliconera podzielił się swoimi przemyśleniami na ten temat:

Gra trafiła do sprzedaży podczas bardzo intensywnego sezonu świątecznego (...) Nie udało nam się znaleźć odpowiedniego czasudla premiery tej gry - jej jakość mówi przecież sama za siebie. Gra o średniej ocen 80+ jest murowanym hitem. Myślę, że to sprawa wypuszczenia tytułu na rynek we właściwym czasie, od teraz będziemy przywiązywać do tego znacznie większą wagę. Z tymi słowami Carlsona ciężko jest polemizować - nowe IP w otoczeniu wielu tak oczekiwanych przez graczy hitów (Enslaved ukazało się niebezpiecznie blisko premiery takich gier jak Need for Speed: Hot Pursuit, CoD: Black Ops, czy Medal of Honor) ma duże szanse na pominięcie podczas planowania zakupów. Optymizmem natomiast napawa fakt, że w tym samym wywiadzie, sam Makoto Iwai (prezez Namco Bandai) podkreślił, iż jest bardzo dumny z faktu, że jego firma mogła wydać tę grę. Zresztą już wcześniej pisaliśmy, że firma jest zadowolona z opinii, jakie zebrało Enslaved, a jeden z marketingowców przedsiębiorstwa stwierdził, że warto rozwijać markę. Składając to wszystko w całość wizja kontynuacji przygód małpiszona i dzielnej niewiasty wcale nie jest taka nieprawdopodobna. Jak uważacie, czy na kiepskiej sprzedaży rzeczywiście zaważyła tylko niefortunna data premiery?

Marcin Malinowski

Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.