Dying Light znalazło ponad 5 milionów nabywców

Dying Light znalazło ponad 5 milionów nabywców13.08.2015 16:45
marcindmjqtx

Sukces gry przekroczył oczekiwania Techlandu.

Wreszcie dysponujemy konkretną liczbą. Wydawca Dying Light nie komentował sprzedaży, a polskie studio mogło jedynie próbować przekazać, że jest nieźle. Stąd informacja o polskim rynku, na którym po 90 dniach od premiery gra znalazła 80 tysięcy nabywców. Później okazało się, że według amerykańskiego NPD, Dying Light znalazł się w dziesiątce najlepiej sprzedających się gier pierwszej połowy 2015 roku w USA. Konkretów znów zabrakło.

Te dostarczył na Gamescomie Tymon Smektała - producent tego tytułu. Promując na niemieckich targach dodatek The Following, poinformował, że podstawowa wersja gry sprzedała się już w liczbie ponad 5 milionów egzemplarzy. To rewelacyjny wynik. A warto zauważyć, że choć Techland nie jest nowicjuszem w kwestii zombie, to Dying Light nie było sequelem Dead Island, a zupełnie nową marką.

Co dalej? Póki co studio pracuje nad wspomnianym dodatkiem, który ma dostarczyć 10-20 godzin przygód. Na rozmowy o Dying Light 2 jest jeszcze za wcześnie. Studio ma jednak wizję przyszłości tej marki. Zanim zacznie o niej opowiadać, musi się tylko upewnić czy pomysły dałoby się wcielić w życie na obecnej generacji konsol.

A co z Dead Island? Jak wiemy, gra straciła dewelopera, a to wcale nie ucieszyło ekipy Techlandu. Zapytany o to, czy gdyby Deep Silver skontaktowało się z polskim studiem, Smektała zająłby się projektem Dead Island 2, odparł:

Tak. Kocham Dead Island i wydaje mi się, że na rynku jest miejsce na obie gry. Pod warunkiem, że ktoś potrafiłby sprawić, by się od siebie wystarczająco różniły. [źródło: Videogamer]

Maciej Kowalik

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.