Do Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered nie trzeba zakładać różowych okularów [GALERIA]

Do Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered nie trzeba zakładać różowych okularów [GALERIA]04.10.2016 12:26
Maciej Kowalik

Mam, gram i bawię się lepiej niż myślałem.

Wiecie jak to bywa, gdy wspomnienia konfrontuje się z rzeczywistością. Zwłaszcza, gdy wspomnienia dotyczą gry ważnej nie tylko z perspektywy dzisiejszej branży, ale i ważnej w sposób osobisty. Wyobraźcie sobie, że 9 lat temu byłem jednym z autorów recenzji Call of Duty 4: Modern Warfare właśnie tu, na Polygamii. Miałem już zaliczone Games Convention w Lipsku, pierwsze wywiady, liźnięcie branżowego światka. Mniej więcej wtedy czułem już, że Poly nie musi być przelotną zabawą, z której będzie trzeba wyrosnąć i pójść do "prawdziwej" pracy.

Odpalenie podrzuconego przez Activision remastera Modern Warfare po prawie dekadzie było dla mnie wczoraj niecodziennym przeżyciem. Ale to temat na inny tekst, w którym trzeba będzie jeszcze odpowiedzieć na pytanie, jak odnowione Call of Duty 4 wypada blisko dekadę od premiery oryginału.

Dziś mam dla Was galerię z kilku pierwszych misji gry. Bo choć przechodzenie ich od nowa było przeżyciem niecodziennym, to było też przeżyciem zaskakująco przyjemnym dla oczu.

[1/25]
[2/25]
[3/25]
[4/25]
[5/25]
[6/25]
[7/25]
[8/25]
[9/25]
[10/25]
[11/25]
[12/25]
[13/25]
[14/25]
[15/25]
[16/25]
[17/25]
[18/25]
[19/25]
[20/25]
[21/25]
[22/25]
[23/25]
[24/25]
[25/25]

To nie jest szybkie kopiuj-wklej z oryginału. Oświetlenie, modele postaci i dużo bogatsze tekstury sprawiają, że gra wygląda teraz tak, jak ją pamiętam. A dla remastera to zawsze miły komplement. Pewnie, że żadną miarą nie jest to tytuł mogący walczyć z nowymi produkcjami w konkursach piękności, jednak jego pewna surowość ma w zderzeniu z pędzącymi ku przyszłości naśladowczyniami pewien urok. Ale o tym - jutro.

Official Call of Duty®: Modern Warfare® Remastered – Campaign Trailer [POL]

Również jutro posiadacze PS4, którzy postanowili zaryzykować i zamówić odpowiednie wydania Call of Duty: Infinite Warfare przedpremierowo w PS Store lub w sklepie biorącym udział w tej akcji (ich listę znajdziecie tu), będą mogli sami zacząć zabawę z kampanią remastera Modern Warfare.

Maciej Kowalik

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.