Destiny odebrało Watch Dogs tytuł najszybciej sprzedającej się nowej marki

Destiny odebrało Watch Dogs tytuł najszybciej sprzedającej się nowej marki10.09.2014 16:36
marcindmjqtx

W przypadku najdroższej gry w historii można uznać to za wypełnienie pierwszego punktu planu.

[Aktualizacja: Zmieniliśmy treść pierwszego akapitu. Poprzedni wprowadzał w błąd]

Activision pochwaliło się, że przedpremierowe zapotrzebowanie na Destiny było tak duże, że firma wysłała do sklepów towar wart ponad 500 milionów dolarów. Nie oznacza to, że koszty produkcji już się zwróciły, bo mówimy o zamówieniach sklepów, a nie grach, które znalazły już nabywców. Ale wydawca ma powody do zadowolenia. Ogromna inwestycja zaczęła się spłacać.

Padł już też pierwszy rekord. W czerwcu Ubisoft ogłosił, że Watch Dogs zostało najszybciej sprzedającą się nową marką w historii branży. Od dzisiaj ten tytuł należy się właśnie Destiny. W przypadku produkcji Ubisoftu, do wejścia na szczyt wystarczyły 4 miliony gier sprzedanych w pierwszym tygodniu od premiery. Ciekawe jak konkretnie spisał się debiut Bungie pod skrzydłami nowego wydawcy. Niestety takich detali jeszcze w komunikacie Activision nie znajdziemy.

Eric Hirshberg nie ma wątpliwości, że ten pierwszy sukces jest fundamentem, na którym marka może się rozwijać. Activision od zawsze miało wobec niej dalekosiężne plany, więc tylko katastrofa na starcie mogła je pokrzyżować. Ta się jednak nie wydarzyła. Jakimś cudem nawet serwery wytrzymały, choć wielu wieszczyło powtórkę z premiery pecetowego Diablo 3.

Acitvision się cieszy, w Bungie wystrzeliły szampany, tymczasem ja spoglądam na serwisy przymierzające się do zrecenzowania gry i nie wygląda mi na to, by Destiny miało hurtem zgarniać najwyższe noty. Sam póki co wstrzymuję się od głosu, bo przygodę ledwie zacząłem, ale skłamałbym pisząc, że moi koledzy biją przed tą produkcją pokłony.

Jak to wygląda u Was? Destiny satysfakcjonuje Was w stu procentach czy jednak Bungie nie spełniło pokładanych w nowej marce nadziei?

[źródło: Polygon]

Maciej Kowalik

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.