Czy Battlefield „zje” Titanfalla 2? Electronic Arts tak nie sądzi

Czy Battlefield „zje” Titanfalla 2? Electronic Arts tak nie sądzi03.08.2016 19:10

Ile strzelanek pierwszoosobowych z dużym naciskiem na multi jesteście kupić w ciągu roku? Lepiej bądźcie gotowi kupić wiele!

Podczas spotkania z inwestorami, na którym Electronic Arts omawiało wyniki finansowe za pierwszy kwartał podatkowy, firma podzieliła się również swoimi oczekiwaniami co do Battlefielda 1 i Titanfalla 2. To dla tego wydawcy niewątpliwie dwie największe premiery tego roku i nic dziwnego, że spodziewa się po nich wiele. Ale być może nie aż tak wiele, jak chcieliby sami udziałowcy.

Wydawca spodziewa się bowiem po Battlefieldzie 1 sprzedaży nieco niższej niż tradycyjnie oczekuje się po tytułach z tej serii.

Battlefield 1 Official Gameplay Trailer

Stwierdził Blake Jorgensen, dyrektor finansowy firmy. Jednocześnie jednak EA jest przekonane, że Titanfallowi 2 uda się osiągnąć wynik lepszy niż pierwszej części. Ta rozeszła się w 7 milionach egzemplarzy. „Dwójka” zaś sprzedać ma 9 do 10.

Pozostaje tu zadane na wstępie tej wiadomości pytanie. Czy rynek faktycznie jest przyjąć tak wiele podobnych (przynajmniej na pierwszy rzut oka) gier? Ja sam życzę drugiemu Titanfallowi tylko dobrze, ale biorąc pod uwagę, że w tym samym czasie wychodzi również nowe Call of Duty... Może być ciężko.

Titanfall 2 Official Single Player Gameplay Trailer

Jest tu jeszcze jedna kwestia. Tifanfall 2, w odróżnieniu od pierwszej części, zawierać ma również kampanię dla pojedynczego gracza. Jeżeli grze nie uda się osiągnąć wysokiego przecież wyniku, zakładanego przez EA, może to po raz kolejny poprowadzić firmę na złe (przynajmniej z punktu widzenia gracza) tory. I nikt wtedy nie pomyśli, że winne jest przesycenie rynku podobnymi grami. Nie, na spotkaniach biznesowych będzie się znów mówić, że single player nie jest do niczego potrzebny.

Oby tak się nie stało.

Dominik Gąska

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.