Cyberpunk 2077 - machina ruszyła. Pierwsze ubrania w sieciówce oraz napój energetyczny

Cyberpunk 2077 - machina ruszyła. Pierwsze ubrania w sieciówce oraz napój energetyczny03.09.2020 09:09

Cichaczem do sieci Sinsay wjechały t-shirty i czapeczki z motywami Cyberpunka. Z kolei Rockstar (ten od napojów) szykuje Samuraj Colę.

Gdy pociąg hype'u przekroczył barierę dźwięku po objawieniu się Keanu Reevesa na E3 w 2018 roku, wiedziałem, że marka "Cyberpunk 2077" wyjdzie daleko, daleko poza półki z grami. Były zapowiedzi komiksów, figurek. Był Xbox One X, słuchawki czy dysk twardy. A teraz przyszedł czas na produkty pierwszej potrzeby.

W sieciowym sklepie z ubraniami Sinsay (ale tylko w polskiej filii) niedawno pojawiły się t-shirty i bawełniane czapeczki z motywami gry. To nie żadna samowolka, jakiej pełne na aukcjach czy nawet na Amazonie, tylko gadżety na oficjalnej licencji. Ceny są zdecydowanie niższe niż te w oficjalnym sklepie CD Projektu Red.

Za koszulki zapłacimy 29,99, za czapeczki (do wyboru żółta i czarna) 19,99 zł. W butiku CDPR (otworzonym w maju 2019) ceny t-shirtów zaczynają się od 89 złotych - choć tu pewnie możemy mówić o różnicy w jakości (koszulki cdprojektowe mają wysoką gramaturę, 180g, a sieciówka nie chwali się żadnym parametrem).

W międzyczasie na Sekcji Graczy na Facebooku dowiedziałem się, że dwie rzeczy trafiły też do sieci Cropp. W ofercie czarny t-shirt z logiem i longsleeve z żołnierzem z Arasaki (o, a tu macie nasz potężny artykuł o tym, czym jest Arasaka w świecie CP). Ceny - odpowiednio 39,99 zł i 69,99 zł.

Ubrania z motywami z gier w sklepach z ubraniami nikogo już nie dziwią - ale do tej pory dotyczyły niemal wyłącznie tematyki retro czy funkcjonujących od lat marek. Ciekawe, czy podobną współpracę zawiąże Techland przy premierze "Dying Light 2" - Tymon Smektała w wywiadzie, który robiłem w marcu, utrzymywał, że to "trzecia najbardziej oczekiwana gra świata". Ostatnio otworzyli też swój sklep w sieci.

Ale to nie koniec. Inna sieciówka, tym razem z branży napojowej, ogłosiła, że wypuszcza produkt Rockstar Samurai Cola. Zła wiadomość - tylko w USA. Dopytałem u źródła, niestety do Europy nie trafi.

Z samego (auto)kronikarskiego obowiązku muszę wspomnieć, że jeszcze pół roku temu miałem totalnie inne nastawienie do gadżetów wokół "Cyberpunka 2077". Popełniłem o tym dłuższy felieton, o którym przypomniał mi ostatnio Adam Bednarek.

W telegraficznym skrócie - na koniec 2019 i na początku 2020 roku zostaliśmy dosłownie zalani informacjami o atrakcjach: konkursach, zabawkach, muzyce, kartach graficznych i filtrach na Instagramie. Z reguły taki festiwal aktywności towarzyszył okolicy premiery gry, a tutaj - przełożona data premiery gry, której nikt nie widział na oczy.

Ale od lutego sporo się zmieniło. Przede wszystkim zobaczyliśmy grę na własny oczy (wrażenia Pawła o tu, a moje wyjątkowo o tu), a nowa data premiery wygląda na taką już "nieprzesuwalną". I teraz dla mnie jest idealne okienko na to, aby zapełnić rynek cyberowymi gadżetami.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że dla niektórych wałkowanie tematu "Cyberpunk 2077" może być męczące, ale hej - to będzie najważniejszy polski produkt popkulturowy wszech czasów. Nie wspominając o tym, że pewnie wielu z nas, jeszcze jako dzieciaki, marzyło, żeby gadżety z aktualnych gier były w zasięgu ręki. No to w końcu są.

Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.