Co zrobić, gdy nie działa Ci kod na DLC dodawany do gier kupionych w Muve.pl?

Co zrobić, gdy nie działa Ci kod na DLC dodawany do gier kupionych w Muve.pl?31.10.2012 15:15
marcindmjqtx

Klienci Muve.pl zazwyczaj nie narzekają na czas dostarczenia przesyłki. Ani ceny. Niestety czasami problemy pojawiają się przy tym, co znajduje się w paczce z zakupioną grą.

Krzysztof jest stałym klientem Muve.pl i cóż, ma pecha. Wraz z przedpremierowym zamówieniem na Dishonored dostał kod na dodatek do ściągnięcia z sieci. Spróbował go zrealizować przed premierą gry i otrzymał komunikat, że kod został już wykorzystany. W punkcie obsługi klienta doradzono mu, aby spróbował po premierze. Niestety, po premierze kod również był wykorzystany.

Zwrócił się ponownie o pomoc i został grzecznie poproszony o udowodnienie, że kod nie działa. Przez podesłanie zdjęcia niedziałającemu kodowi, przez co poczuł się, słusznie czy niesłusznie, jakby ktoś go o coś podejrzewał.

Wraz z przedpremierowym zamówieniem Forza Horizon otrzymał bonusowy kod na pięć dodatkowych samochodów do gry. Po jego realizacji okazało się, że kod działa, owszem, ale zawiera w sobie jeden samochód i zawartość dostępną... w poprzedniej części gry, której Krzysztof nie posiadał.

Okazało się, że nie on jeden miał problem z DLC do Forzy. Przez przypadek dział obsługi klienta wysłał zbiorczego maila do klientów zawierającego paczkę kodów z rozszerzeniem. Po chwili przysłano kolejnego maila, w którym proszono o niewykorzystywanie przez pomyłkę wysłanych kodów.

Choć problem nie jest powszechny, Krzysztof nie jest pierwszym, który spotkał się ze źle działającymi kodami do DLC. Lub brakiem kuponu w pudełku z grą.

- DLC nie jest czymś, co jest dla mnie strasznie ważne - mówi Krzysztof - przynajmniej nie na tyle, aby wymieniać w tej sprawie dziesiątki maili. Ale chyba chodzi o to, aby dostać do, co się zamówiło?

Co robić w sytuacji, gdy kod nie działa? Adam Wróblewski, szef Muve.pl wyjaśnia:

W takich sytuacjach wystarczy przesłać nam dowód, że kod nie działa - może być screen, albo zdjęcie np. telefonem komórkowym - w zależności jaka forma jest dla Klienta najwygodniejsza. Naszą polityką jest to, że jeśli coś nie działa, naszym obowiązkiem jest aby Klient jak najszybciej dostał prawidłowo działający kod. W momencie, w którym dostaniemy od niego screen czy zdjęcie, nie czekamy na weryfikację kodu, nie przesyłamy sprawy do Wydawcy, tylko natychmiastowo przesyłamy mu następny kod, nawet jeśli oznacza to dla nas dodatkowe koszty. Na moje pytanie, czy da się jakoś sprawdzić, co właściwie jest w kodach i czy działają, Wróblewski odpowiada:

Nie mamy żadnej możliwości weryfikowania kodów, gdyż dostajemy je bezpośrednio od wydawców. Jedyna możliwa forma weryfikacji, to "zrealizowanie" kodu a nie o to przecież chodzi. To co możemy i robimy, to  jak najszybsza reakcja i pomoc Klientowi w sytuacjach, gdy zdarza się błąd i kod nie działa. Konrad Hildebrand

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.