Champioship Manager 4: Menedżerski rekord

Champioship Manager 4: Menedżerski rekord18.11.2003 08:00
marcindmjqtx

Podczas pierwszego tygodnia sprzedaży „Championship Manager 4" pobił rekord najchętniej kupowanej gry komputerowej w historii brytyjskiego przemysłu komputerowego

Podczas pierwszego tygodnia sprzedaży „Championship Manager 4" pobił rekord najchętniej kupowanej gry komputerowej w historii brytyjskiego przemysłu komputerowego

Menedżerski rekord

Podczas pierwszego tygodnia sprzedaży „Championship Manager 4” pobił rekord najchętniej kupowanej gry komputerowej w historii brytyjskiego przemysłu komputerowego

W sumie na kupno gry zdecydowało się 124,6 tys. użytkowników pecetów. To dwukrotnie więcej, niż wynosił poprzedni rekord, który należał do... „Championship Manager: Season 01/02". Dzięki pierwszemu tygodniowi sprzedaży „CM4" awansowało na trzecie miejsce listy wszech czasów w kategorii liczby gier komputerowych sprzedanych w ciągu tygodnia na wszystkie platformy sprzętowe. Rekordziści to „Grand Theft Auto: Vice City" i „The Gateway" - obie gry sprzedawane tylko i wyłącznie na konsolę PlayStation2.

Przez wielu użytkowników komputerów „Championship Manager" jest uważany za jedną z najmniej efektownych serii gier komputerowych jakie kiedykolwiek stworzono. Pomimo to od momentu debiutu w 1992 r. trzy dotychczasowe wersje gry sprzedano w prawie 3 mln kopii. Najbardziej maniakalni gracze potrafią spędzić przed komputerem nawet kilkadziesiąt godzin z krótkimi przerwami na sen. Skąd popularność gry, której ekran zdominowany jest przez tabelki, wykresy i setki współczynników? Program oferuje bowiem niezwykle realną symulację zarządzania klubem piłkarskim. Dotychczas użytkownicy nie mogli nawet zobaczyć przebiegu meczu na ekranach komputerów - pojawiały się tam jedynie komunikaty tekstowe na temat tego, co dzieje się na boisku. Najnowsza wersja „CM4" ma zlikwidować tę niedogodność. Na ekranie widać będzie przemieszczające się punkciki i kropkę symbolizującą piłkę. Nowością jest także uwzględnienie działalności mediów, wpływy prezesów i negocjowanie kontraktów menedżerskich.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.