Agenci The Division znikają w wyniku błędu. Najczęściej na Xboksie One

Agenci The Division znikają w wyniku błędu. Najczęściej na Xboksie One13.04.2016 09:43
Maciej Kowalik

I nie mówimy tu o jakiejś akcji promocyjnej czy tajnej misji. Nie odpalajcie gry, jeśli nie chcecie pożegnać się z postacią.

Wczoraj The Division dostało wreszcie aktualizację, na którą wszyscy czekali. Dodała nowe misje, raid (ok, najazd...), osłabiła crafting, ulepszyła wypadanie lootu z przeciwników w Strefach Mroku i dodała do nich pojawiające się losowo zrzuty zawierające przedmioty, o które warto powalczyć. A i to nie wyczerpuje jeszcze nowinek.

Tom Clancy’s The Division - Zwiastun Najazdy

Problem w tym, że jednym z efektów ubocznych aktualizacji gry (przede wszystkim na Xboksie One) jest powrót błędu, powodującego skasowanie postaci.  Bynajmniej nie chodzi w tym momencie o utratę postępu z ostatniej rozgrywki czy ostatnio zdobytych przedmiotów. Nie - znika Wasz agent wraz z wszystkimi godzinami, które włożyliście w grę. Nie pomaga ponowne logowanie się, reset konsoli czy czyszczenie pamięci cache. Agenta po prostu nie ma.

Sprawa jest poważna o czym świadczy sznurek graczy, raportujących ten sam problem na subreddicie The Division. Trzeba się sporo nascrollować by dotrzeć do końca listy. Olbrzymia większość zgłoszeń dotyczy wersji Xboksowej, ale trafiają się też pojedyncze przypadki problemów na PS4 i PC. Sytuacja robi się jeszcze gorsza przez fakt, że Ubisoft wydał już pierwszego hotfixa do aktualizacji, ale akurat najważniejszego i najbardziej palącego problemu on nie naprawia.

Ubi zalicza olbrzymią wpadkę. Wiem, że nowinki z aktualizacji kuszą, ale moim zdaniem nie warto ryzykować do momentu, gdy gra zostanie porządnie załatana. Pozostaje też trzymać kciuki za to, by zaginieni agenci wrócili na konta graczy. Jeśli tak się nie stanie, będziemy mieć poważnego kandydata do tytułu kompromitacji roku.

[źródło: Forbes, Reddit]

Maciej Kowalik

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.