Activision przygotowało prawdziwe show

Activision przygotowało prawdziwe show15.06.2010 11:58
marcindmjqtx

Właśnie wróciliśmy z koncertu/prezentacji potęgi finansowej Activision. No bo jak inaczej traktować show, które przygotowała dla nas ta firma?

W przeciwieństwie do innych konferencji tutaj nie było ani słowa o planach, prezentacji czy wystąpień członków zarządu. Całość była teledyskiem, jednym wielkim show, pokazem możliwości, a zarazem sprawnie podaną popkulturową papką dla wszystkich.

Na scenie pojawiała się megagwiazda za megagwiazdą na dwie, trzy piosenki w niesamowitej oprawie. Były lasery, dym, słynni skaterzy i światowej sławy DJe. Wyglądało to trochę tak, jakby Bobby Kotick chwalił się na co go stać, a jak widać, stać go na wiele. Boję się nawet pomyśleć ile kosztowała ta impreza. Zresztą, było to jedno z głównych pytań, które krążyły po sali.

A gry? Były tłem, ilustracją do wydarzenia. To nawet nie był motyw przewodni. Przy grających DJ'ach pojawiało się logo DJ Hero 2, przy pani tańczącej na rurze i N.E.R.D True Crime, przy śpiewającym Keenanie sceny z Guitar Hero, z kolei zapowiedź nowego Tonego Hawka została świetnie wmiksowana w lecący akurat utwór.

Największy nacisk położony był na nowe Call of Duty, którego zwiastun chyba jako jedyny został wyróżniony i pokazany oddzielnie. Podczas filmu rozgrywki muzykę robiła prawdziwa orkiestra, wybuchy były zsynchronizowane ze sztucznymi ogniami i strzelającymi płomieniami. Reszta zwiastunów prezentowana były pomiędzy kolejnymi gwiazdami lub towarzyszyły ich występom, natomiast nikt nie mówił co to za gra, jak się w nią gra, kiedy będzie mieć premierę. Jeżeli ktoś zwracał na takie niuanse szczegóły, to mógł je wychwycić. Reszta skupiła się na celebrytach.

A było ich niemało. Poza gwiazdami na scenie, na sali też ich nie brakowało. To wydarzenie nie było kierowane do graczy. Dowiedzą się o nim wszyscy, przy okazji padnie nazwa Activision i gry, które mają zamiar wydać. Wystarczy. Gracze i tak o tym wiedzą, a branża patrzy teraz na tych, którzy jeszcze nie grają. Kto robi najlepsze gry pytał Eminem, NERDZ i inni - Activision - odpowiadało zachwycone pokazem kilkanaście tysięcy osób.

Oczywiście - w zależności od gustów muzycznych jednym mogło się podobać mniej, innym bardziej. Activision zadbało jednak o tak szerokie spektrum gatunków i zaproszonych gwiazd, że w zasadzie każdy znalazł coś dla siebie. Magazyny muzyczne, plotkarskie, o modzie, lajfstajlowe i maintreamowe będą miały o czym pisać. I chyba o to w tym wszystkim chodziło. My za to mieliśmy świetną zabawę. Ciężko będzie przebić to show. No chyba, że pokaże się naprawdę świetne i rewolucyjne gry.

Mamy nadzieję, że zapis tej imprezy pojawi się niedługo w sieci i będziecie mogli go obejrzeć.

Piotr Gnyp, Radosław Zaleski

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.