Polygamia + Instagram = Polystagram

Polygamia + Instagram = Polystagram15.03.2019 17:52
Adam Piechota

Wbijamy się w nowe medium i chcemy Wam o tym powiedzieć.

Polygamia już kiedyś miała swojego Instagrama. Nie chcieliśmy zatem usuwać starych rzeczy, nawet jeśli dotyczą wspomnień okołoagorowych, w myśl zasady, że ten portal to „ludzie, którzy go tworzą, oraz ludzie, którzy go czytają” i mamy cholerny szacunek do naszych poprzedników. Ale uznaliśmy, że tam wrócimy. I poprowadzimy mniej więcej zgodnie ze współczesnymi standardami („mniej więcej”, bo dziesięciu hasztagów w stylu #gaming to nawet nie chciałoby nam się codziennie powtarzać). A osobny wpis na ten temat po to, żeby wyjaśnić Wam, co właściwie chcemy tam robić.

Podejrzewam, że spora część naszych czytelników ma nas polajkowanych na Facebooku. Tam widzicie wszystkie najważniejsze wpisy każdego dnia (chociaż Aśka nie wrzuciła mojej recenzji Baba Is You, za co z pewnością nie spotka się po śmierci z V). Nie chcielibyśmy tego powtarzać na Instagramie. Chodzi o stworzenie zupełnie nowego kanału komunikacji między Wami a nami. To fajna inicjatywa, jeśli na Poly wpadacie przede wszystkim ze względu na czynnik ludzki. Jego tam ma być najwięcej.

Polystagram (a co!) to miejsce, w którym pokazujemy Wam Polygamię „od kuchni”. Tylko tam zobaczycie, jak wygląda codzienna praca w redakcji (oraz jej zamiennikach), jakie wypasione edycje prasowe wysyłają nam wydawcy, kto w co obecnie gra, gdzie jeździmy, jakie mamy domowe stanowiska, jak łączymy pracę z resztą życia. O dużych tekstach na portalu informujemy głównie za pomocą instastory, które możecie sobie ewentualnie wyciszyć, żeby nie zaburzało Wam reszty influencerskiego potoku. A zatem jesteśmy tam w stu procentach sobą - w różnych miastach, z różnymi datami w dowodzie, swojscy, niepoważni. I gustujemy w arcydurnych hasztagach.

Zapraszamy Was do podpisania elektronicznego cyrografu (przycisk „obserwuj”), komentowania, oznaczania, szukania zaczepek. Jesteśmy tam cały czas. O ile, oczywiście, korzystacie z Instagrama. To naprawdę fajne medium, więc może warto spróbować, jeśli do tej pory unikaliście jak ognia?

Nie ukrywamy, że to kolejny po blogach 2.0 krok w naszym planie rozwojowym na 2019 rok. Nie ostatni, wiadomo. Niemniej traktujemy go równie poważnie, jak resztę. Nawet jeśli piszemy „#pifpaf”.

Adam Piechota

Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.