Nie będzie Battlefielda w tym roku. Data premiery Hardline jest już nieaktualna

Nie będzie Battlefielda w tym roku. Data premiery Hardline jest już nieaktualna23.07.2014 00:00
marcindmjqtx

EA robi dobrą minę do złej gry, ale moim zdaniem spisuje Hardline na straty.

Battlefield to wielka marka. To jedyny pewniak, którego Electronic Arts może wystawić przeciwko kolejnej odsłonie Call of Duty. Firma miała inne pomysły, ale dwa odcinki wznowionej serii pt. Medal of Honor okazały się ślepą uliczką. Może Battlefront? Ale kto wie kiedy go zobaczymy. W tym roku studio Visceral miało przejąć lejce i pchnąć serię na nowe tory, ale betatesty trybów sieciowych pokazały, że to wielka ściema. Osobiście liczyłem, że skoro autorzy Dead Space nie chcą psuć potyczek sieciowych, to może dostaniemy pierwszego od dawna (od zawsze?) Battlefielda z konkretną i ciekawą kampanią fabularną. Cóż, to wciąż nie jest wykluczone, ale na pewno nie zagramy w tym roku.

Pozwólcie, że przetłumaczę dla Was to, co pojawiło się na Battlelogu: "Millions of you jumped in and had a great time. As a result, the Visceral Games team learned a lot from players about what they wanted in the game. "

Miliony z Was bawiły się świetnie [w becie]. Dzięki temu ekipa Visceral nasłuchała się komentarzy o tym, co tak naprawdę powinno znaleźć się w grze. Wielu z nas poczuło się znów jak w szkole. "This feedback also spurred us to start thinking about other possibilities and ways we could push Hardline innovation further and make the game even better.

Wasze opinie zdopingowały nas do wymyślenia, jak uczynić z tej gry cokolwiek grywalnego. Innowacje były pierwszą ofiarą. Potem poszło z górki. The more we thought about these ideas, the more we knew we had to get them into the game you will all be playing. However, there was only one problem. We would need more time. Time that we didn't have if we decided to move forward with launching in just a couple of months."

Im więcej myśleliśmy o tym, że musimy zawrócić, tym bardziej przerażała nas jedna sprawa. Potrzebowaliśmy więcej kasy. A czas to pieniądz. Więc potrzebujemy więcej czasu. A tego czasu kasy byłoby za mało jeśli gra miałaby trafić do sklepów za kilka miesięcy. Osobiście nie mam zielonego pojęcia, czego EA chce szukać z Hardline w przyszłym roku. Czas na międzygeneracyjne hybrydy minie. Beta nie dawała nadziei na nic więcej niż delikatny retusz tego, co wszyscy znamy z klasycznych Battlefieldów. Kampanię fabularną widzieliśmy tylko na filmikach. Marcin Kosman szturcha mnie i mówi "ej, ale to przecież dobrze, że nie chcą wydawać niedokończonej gry - pamiętasz Battlefield 4?" I ja się z nim zgadzam. Ot, powinni widać skończoną i dopracowaną grę wtedy, kiedy obiecali. Wtedy kiedy miało to sens.

EA odpuszcza koniec roku. Olewa strzelankowe żniwa, na których ten wydawca po prostu musi być. Co gorsza, EA oddaje pola Activision, które wystawi do boju dwie duże marki - Call of Duty i Destiny. Ja? Absolutnie się nie zdziwię jeśli Hardline zostanie zupełnie skasowane. Bo EA musi już wiedzieć czym będzie walczyć o nasze portfele pod koniec przyszłego roku. I to na bank nie będzie Battlefield Hardline.

[źródło: EA]

Maciej Kowalik

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.