Masz Xboksa 360 Slim 4 GB? Nie masz po co kupować Battlefielda 4

Masz Xboksa 360 Slim 4 GB? Nie masz po co kupować Battlefielda 431.10.2013 11:45
marcindmjqtx

A jeśli już kupiłeś, to albo dokup większy dysk, albo oddaj grę do sklepu.

Battlefield 4 na Xboksie 360 wymaga 2-gigabajtowej instalacji na dysku twardym (plus ewentualnie kolejnej o ciężarze 14 GB, dla tekstur). Problem w tym, że model X360 Slim posiada pamięć flash, a nie twardy dysk. Dla wielu gier nie jest to żaden problem (GTA V można zainstalować na pendrive'ie). Dla BF4 jest. EA przyznaje, że instalacja nie jest możliwa ani dla wbudowanej pamięci 4 GB, ani dla na przenośnej pamięci USB. Co za tym idzie - na tym konkretnym modelu konsoli nie da się zagrać w Battlefielda 4. Chyba że ktoś kupił lub kupi większy dysk.

Kiedy firma poinformowała o tym graczy? W dzień premiery. Wprawdzie już wcześniej informowała, że będzie potrzebny dysk (również my o tym pisaliśmy), ale nie zaznaczyła, że nie będzie można użyć pamięci flash. A przecież pendrive'y z powodzeniem służą jako twarde dyski. Zwłaszcza że sam Microsoft twierdzi, że pamięć USB praktycznie odpowiada dyskowi twardemu.

Twitter BF

Link aktualnie prowadzi do strony, na której EA faktycznie rzeczowo wyjaśnia problem. Problem w tym, że tę stronę zaktualizowano dopiero 29 października. A jako że w sieci nic nie ginie, łatwo sprawdzić, jak do tego czasu wyglądała ta informacja.

Znacznie mniej szczegółów, prawda?

Na zdrowy rozum - jeśli gra została kupiona w sklepie internetowym i na stronie produktu nie znajdowała się informacja o problemie, to sklep powinien grę przyjąć z powrotem i oddać pieniądze. Inaczej wygląda sytuacja z zakupem gry w tradycyjnym sklepie. Tutaj sprzedawca ma prawo powołać się na fakt, że informacja o obligatoryjnej instalacji na twardym dysku pojawiła się na pudełku.

Trudno mi sobie wyobrazić napalonego na BF4 gracza, który biegnie do sklepu i ogląda pudełko z każdej strony, szukając informacji o ewentualnym problemie. Oczywiście to jego problem i niedopatrzenie, ale wydawcy powinno zależeć na poinformowaniu klienta o ewentualnej "niedogodności".

EA zrobiło piękny pokaz niechlujstwa i pogardy dla klienta. Nie pierwszy, nie drugi i zapewne nie ostatni raz.

[Źródło: Gamefront]

Marcin Kosman

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.