Masz Xboksa 360 i problemy z The Wolf Among Us? Spokojnie, to tylko awaria...

Masz Xboksa 360 i problemy z The Wolf Among Us? Spokojnie, to tylko awaria...06.02.2014 11:31
marcindmjqtx

Ciężko zachować spokój, gdy ktoś każe ci płacić za coś, za co już zapłaciłeś. Ale czy jest inne wyjście?

Za nami premiera drugiego epizodu The Wolf Among Us. Wszyscy zainteresowani pewnie już grają - oprócz tych, którzy mają wykupiony karnet na wszystkie pięć części gry na Xboksie 360 (season pass). Gdy bowiem próbują ściągnąć drugą część, to okazuje się niemożliwe. System prosi o zapłacenie 18 zł za epizod, który powinien być już opłacony. Co gorsza, niektórzy niechcący zapłacili te pieniądze. Dzieją się dziwne rzeczy, o czym można się przekonać choćby przeglądając mający już prawie 30 stron wątek na oficjalnym forum gry.

Jak się okazuje, problem nie pochodzi od twórców, Telltale Games, ale od Microsoftu (dlatego też dotyczy tylko Xboksa 360). Na stronie ze stanem usługi Xbox Live znajduje się informacja, że obecnie "kupowanie elementów przeznaczonych do pobrania" jest "ograniczone". A jeśli wejdziecie na amerykańską wersję tej witryny, to znajdziecie tam jeszcze taką adnotację:

Użytkownicy Xboksa, czy posiadacie karnet na "The Wolf Among Us", ale i tak jesteście proszeni o zapłacenie za drugi epizod - "Smoke & Mirrors"? Nasz zespół wie o usterce i pracuje nad tym, by jutro była już naprawiona. Ciężko tylko powiedzieć, co dokładnie oznacza to "jutro", bo informacja wisi od wczoraj...

Pozostaje czekać. Miejmy nadzieję, że Microsoft odda pieniądze tym, którzy niechcący zapłacili po raz drugi za to samo.

Tomasz Kutera

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.