Konferencja prasowa City Interactive S.A

Konferencja prasowa City Interactive S.A21.03.2008 09:13
Materiały prasowe

W warszawskim hotelu Sheraton odbyła się wczoraj konferencja prasowa City Interactive S.A. – pierwszej w Europie Środkowo – Wschodniej spółki z branży gier komputerowych notowanej na giełdzie papierów wartościowych. Celem konferencji było zaprezentowanie planów globalnej ekspansji CI w najbliższych latach. City Interactive reprezentowali: Marek Tymiński – Prezes Zarządu, Krzysztof Bujak – członek zarządu i Dyrektor Finansowy, Gabriel del Castillo - CEO Americas oraz Guenter Cohnen – European Sales and Marketing Director. Na konferencję przybyło kilkudziesięciu dziennikarzy, z uwagi na podejmowaną tematykę, głównie z prasy finansowej i komputerowej.

Konferencję rozpoczął Marek Tymiński od prezentacji aktualnej sytuacji na rynku gier komputerowych, który jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi światowej gospodarki. Wartość największych rynków gier (USA, Wielkiej Brytanii i Niemiec) wzrosła w ubiegłym roku znacznie powyżej 20%.

Wyniki finansowe City Interactive przewyższają dynamikę wzrostu wartości rynku gier. Zarówno przychody ze sprzedaży netto za rok 2007, jak i zysk netto oraz EBITDA przekroczyły prognozy podane przez Spółkę w Prospekcie Emisyjnym. W porównaniu z wynikami za rok 2006 przychody i EBITDA były większe o ponad 100%, a zysk netto blisko dwukrotnie wyższy.

Po otwarciu biur w Peru, Niemczech i Wielkiej Brytanii, City Interactive S.A. ujawniła, że jest w trakcie procesu otwierania spółki zależnej w USA, która zostanie zarejestrowana na wschodnim wybrzeżu.

Spółka przejęła Fresh Chicken Studio – autoryzowanego developera Nintendo na konsole DS i Wii i zamierza aktywnie powalczyć o najszybciej powiększającą się grupę docelową na rynku gier komputerowych, czyli kobiety. W III kwartale tego roku ukaże się pierwszy tytuł na DS-a I Love Beauty, który będzie grą o tym, jak robić profesjonalny, dostosowany do okoliczności makijaż.

Kolejnym krokiem aktywnych działań spółki, będzie wejście w segment gier family entertainment. Brain College jest pierwszą serią gier w tym segmencie. City Interactive zamierza zostać europejskim liderem w grach family entertainment.

W czerwcu tego roku Spółka dwukrotnie zwiększy zatrudnienie w Dziale Rozwoju Gier, w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.

Źródło artykułu:WP Gry
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.