Jak poszło Dead Space Extraction?

Jak poszło Dead Space Extraction?21.10.2009 14:17
marcindmjqtx

Żeby załapać się do top 10 wrześniowych NPD trzeba było mieć sprzedaż na poziomie 200 tysięcy  kopii. Jak więc poszło jednej z ciekawszych ostatnimi czasy gier na Wii - Dead Space: Extraction? W końcu Dead Space to dość znana marka, grę wydawało EA, zaś na ilość Wii w domach nie można narzekać. Co więcej - wszyscy wiemy, że gier dla dojrzalszych odbiorców nie ma na tej platformie za dużo. Wszystko wskazuje na to, że tytuł powinien odnieść sukces.

No ale niestety tak się nie stało. Pamiętacie, jak podczas debaty o polskiej branży gier dowiedzieliśmy się, że 15-20 tysięcy kopii jak na nasze warunki to sukces? No cóż, DS: Extraction nawet w Polsce nie byłoby sukcesem (pomijając na chwilę sytuację Wii w naszym pięknym kraju).

Jak udało dowiedzieć się EDGE gra sprzedała się w 9 tysiąca sztuk wg NPD. Serio.

Dlaczego? Jesse Divinch z EEDAR twierdzi, że zawinił marketing.

Electronic Arts nie reklamowało tej gry tak bardzo jak swoich innych tytułów. A sukces lub porażka na Wii jest mocno skorelowany z nakładami na marketing. Ponieważ EA wydało bardzo mało na marketing, jestem przekonany, że nie byli zaskoczeni wynikami sprzedaży. Nie wierzę też, że są nimi rozczarowani.  No ładnie, jak widać na Wii nie ma znaczenia czy gra jest dobra czy zła, ale ile wyda się na jej reklamę. Smutne, ale prawdziwe.

Warto tu jednak nadmienić, że gra ukazała się w Stanach dopiero pod koniec miesiąca i być może w październiku i listopadzie pójdzie jej nieco lepiej. Analitycy przewidują, że może być to w sumie około 20 tysięcy kopii.

To już kolejny tytuł przeznaczony dla nieco dojrzalszego odbiorcy na platformy Nintendo, który sprzedaje się słabo. Mam nadzieję, że mimo to, raz na jakiś czas będą pojawiać się kolejne takie pozycje.

A samo Extraction zapowiada się naprawdę fajnie. Nie udało mi się jeszcze jakoś bardzo wgryźć w ten tytuł, ale po paru godzinach zabawy muszę powiedzieć, że tytuł mi się podoba. Za jakiś czas powinna pojawić się recenzja.

[via EDGE]

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.