Hideo Kojima chce seksowniejszych postaci w Metal Gear Solid 5

Hideo Kojima chce seksowniejszych postaci w Metal Gear Solid 506.09.2013 16:59
marcindmjqtx

I ma ku temu powody. Czy dobre?

Niektórzy mogli poczuć się zaskoczeni tweetami ojca serii Metal Gear Solid.  Kojima przyanł wprost, że poprosił projektanta Yoji Shinkawa, by przemodelował niektóre postacie w Metal Gear Solid 5, aby były seksowniejsze. Czemu? Równie szczerze przyznał, że chce w ten sposób zachęcić fanów-cosplayerów do przebierania się za nie oraz sprawić, by figurki na podstawie postaci sprzedawały się lepiej.

fot. twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN

Najlepszym przykładem jest tu Quiet - niema snajper pokazana w zwiastunie Metal Gear Solid 5 z targów E3.

Kojima zaznaczył jednak, że strój jaki planuje dla nowszej, bardziej erotycznej wersji Quiet może nie nadawać się nawet dla śmiałych cosplayerów:

fot. Konami via Eurogamer

Jego wypowiedzi wywołały mieszane reakcje w sieci, więc dziś podczas sesji pytań i odpowiedzi Kojima, Shinkawa oraz modelka Stefanie Joosten, na której wzorowana jest Quiet, postanowili wyjaśnić nieco wątpliwości.

Kojima sprostował, że mógł źle dobrać słowa:

Być może określenie "erotyczne" nie było właściwym słowem na to, o czym myślałem. Staram się stworzyć unikatowe postaci, jedną z takich jest Quiet. Jest naprawdę wyjątkowa, więc chciałem dodać jej nieco seksapilu. Nie miała być erotyczna, a właśnie seksowna. Shinkawa wyjaśnił też, że słowo "seksowny" nie musi być odnoszone tylko do kobiet:

Moim zdaniem, takie mogą być nie tylko postacie, ale też przedmioty - czasem patrzę na broń czy pojazd i myślę "To jest całkiem seksowne" (...) Podobnie widzi to sam Kojima

Zauważycie to (gdy będziecie grać), ale jest mało dialogów więc chcieliśmy, by każda postać wyrażała swój charakter poprzez wygląd. A "seksowne" odnosi się do facetów, broni, pojazdów - to część tej charakterystyki. Joosten przyznała, że nieco ją to zaskoczyła

Oczywiście, byłam zaskoczona, gdy po raz pierwszy zobaczyłam strój Quiet. Ale wydaje mi się, że pasuje do świata Metal Gear. Nie mogę za wiele o tym powiedzieć, ale pan Kojima ma swoje powody, by Quiet wyglądała tak, jak wygląda. Gracze muszą poczekać na wyjaśnienia. Niestety przekonamy się o tym dopiero po premierze gry.

A na poniższym teledysku możecie zobaczyć, jak z żywej osoby powstała growa Quiet.

Paweł Kamiński

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.