Gdyby nie The Division, Far Cry 5 mogłoby stać się najpopularniejszym tytułem w historii Ubisoftu

Gdyby nie The Division, Far Cry 5 mogłoby stać się najpopularniejszym tytułem w historii Ubisoftu05.04.2018 08:00
Adam Piechota

Ale i tak radzi sobie powalająco dobrze.

Ubisoft lubi robić właściwie całkiem podobne gry. Gracze lubią rzucać się na właściwie całkiem podobne gry Ubisoftu. Poza tym Far Cry'a otacza już niemały kult (wszak seria liczy sobie już piętnaście lat), a dopiero co wydana "piątka", jeśli ufacie naszemu Dominikowi (nie macie ku temu przeciwwskazań, to gość z głową na karku), zdecydowanie JEST warta uwagi. Nawet jeśli to "tylko kolejne ubigame".

Far Cry 5 - Zwiastun Fabularny

No to teraz, tradycyjnie, czas, aby Ubisoft mógł się pochwalić wynikami sprzedaży. Far Cry 5 zarobił 310 milionów dolarów w otwierającym tygodniu. Takie czasy, że zarobiona suma w żaden sposób nie równa się liczbie sprzedanych egzemplarzy (bo karnety na dodatki, bo edycje specjalne). Jest to niemniej dwukrotnie więcej, niż w analogicznym okresie nabiła "czwórka". I prawie tak dużo, co The Division. Tak, sekta Josepha Seeda wystąpiła, jeśli bierzemy pod uwagę wyłącznie okolice debiutu, w drugiej najpopularniejszej grze w historii Ubisoftu. Ta etykietka robi już wrażenie.

Nie trzeba być specjalnym obserwatorem branży, by na własne oczy zobaczyć, jakim fenomenem wśród grającej społeczności jest najświeższa premiera Ubi. Kotaku niedawno zrobiło raport z poszukiwań Wielkiej Stopy, bo przecież to szuka się jej w każdej pozycji oferującej amerykańskie lasy (najstarszy przykład, jaki przychodzi mi do głowy, to GTA San Andreas). W trybie Arcade już powstają tysiące mapek, niektóre osobliwe, niektóre zwyczajnie fantastyczne. Przygotujcie się na powtarzaną frazę "Far Cry" w mediach dość regularnie przez najbliższe pół roku. No a wydawcy gratulujemy.

Far Cry 5 - The Best (And The Worst) Arcade Maps We've Found

Adam Piechota

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.