Diablo 3 na początku lutego? Blizzard dementuje

Diablo 3 na początku lutego? Blizzard dementuje09.01.2012 09:59
marcindmjqtx

Data premiery trzeciej części Diablo, to tajemnica, która rozpala wyobraźnię graczy. Czy jedna z najbardziej oczekiwanych premier tego roku, miałaby odbyć się już za kilka tygodni?

W weekend wydawało się, że tak. Internet lotem błyskawicy obiegło zdjęcie plakatu z sieci sklepów Best Buy, który zapraszał na nocną premierę Diablo 3 już 1 lutego. Szaleństwo? Tylko tak możnaby określić fakt, że tak ważna dla graczy produkcja miałaby trafić do sklepów już za 3 tygodnie, a Blizzard nie wydałby w tej sprawie żadnego komunikatu. Z drugiej strony... akurat ta firma może pozwolić sobie na co tylko chce. Gdyby ogłosiła, że sklepy zaczną sprzedawać Diablo 3 za pięć godzin, szefowie mogliby spokojnie przyglądać się, jak pustoszeją szkoły i biurowce, a przed sklepami ustawiają się rekordowe kolejki... Spokojnie - wszystko wskazuje na to, że 1 lutego będzie kolejnym zwykłym, pozbawionym premiery Diablo 3 dniem.

Głos w sprawie plakatu zabrał Micah Whipple, odpowiedzialny w Blizzard za kontakty ze społecznością. W krótkich żołnierskich słowach rozwiał wątpliwości:

Diablo 3 nie ma daty premiery. Każdy sklep czy osoba twierdząca inaczej, tylko zgadują. Wystarczy? Pewnie nie, bo przecież i tak spodziewaliśmy się zdementowania plotek przez wydawcę. Firmy nie lubią takich przecieków i chcą mieć kontrolę nad obiegiem informacji. A przecież plakat nie zrobił się sam tylko po to, by teraz wylądować na śmieciach...

Otóż, właśnie trochę tak to wygląda.

Obdarzeni sokolim wzrokiem internauci zauważyli, że angielska nazwa lutego napisana jest na nim z błędem. Blizzard raczej nie pozwoliłby sobie na taką wpadkę. Sprawę wyjaśnił serwisowi Joystiq pracownik sklepu, w którym zrobiono zdjęcie. Plakat został zrobiony przez Best Buy, ale został już zdjęty z uwagi na problemy z wskazaniem dokładnej daty premiery (no i literówkę).

Czyli znów wiemy tylko tyle, że nic nie wiemy. Z publikowaniem informacji na podstawie informacji na stronach internetowych zachodnich sklepów staramy się być ostrożni, bo nie raz, nie dwa i nie trzy okazywały się one wyssane z palca. Ale ten plakat... On budził nadzieję, że drzemka Diablo ma się już ku końcowi. Może pościskajmy jeszcze trochę kciuki za to, by lutowa data okazała się prawdziwa, co?

Maciej Kowalik

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.