Diablo 2: Resurrected. Imponujące wyniki sprzedaży

Diablo 2: Resurrected. Imponujące wyniki sprzedaży16.04.2022 12:17
Diablo 2: Resurrected
Źródło zdjęć: © Blizzard

Diablo 2: Resurrected przypadło graczom do gustu. Najnowsze informacje na temat wyników sprzedaży odświeżonej wersji klasycznej gry hack and slash mówią same za siebie.

Diablo 2: Resurrected to jedna z tych prób zagrania na nostalgii, która się powiodła. Blizzard dostarczył całkiem dobrze wykonaną grę, więc gracze chętnie po nią sięgnęli. Jak czytamy w serwisie Windows Central, sprzedaż odświeżonego Diablo przebiła już 5 milionów egzemplarzy.

Tak wysoki wynik sprzedaży to oczywiście duży sukces, w końcu mamy tu do czynienia jedynie z odświeżoną wersją ponaddwudziestoletniej produkcji. Tak duża popularność może cieszyć twórców szczególnie mocno, jeśli spojrzy się na nią pod kątem nadchodzących wydarzeń w Diablo 2: Resurrected.

28 kwietnia ma bowiem wystartować pierwszy rankingowy sezon w odnowionej wersji Diablo 2. Dzięki niemu gracze będą mogli ze sobą rywalizować w czterech kategoriach: standardowej, hardkorowej, standardowej dodatku i hardkorowej dodatku.

Aby zacząć rywalizację w ramach którejś z drabinek, konieczne jest stworzenie nowej postaci i zdobycie możliwie dużej liczby punktów doświadczenia w ograniczonym czasie.

14 kwietnia Diablo II: Resurrected otrzymało aktualizację o oznaczeniu 2.4, która wprowadza liczne zmiany, a przede wszystkim przygotowuje produkcję do zapowiedzianego trybu rankingowego. Twórcy zajęli się balansem poszczególnych klas.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.