Call of Duty tradycyjnie dominuje ranking sprzedaży w USA. Ale... Activision chce jeszcze zarobić na Black Ops 3

Call of Duty tradycyjnie dominuje ranking sprzedaży w USA. Ale... Activision chce jeszcze zarobić na Black Ops 316.12.2016 12:13
Maciej Kowalik

Zeszłoroczna strzelanina dostanie nowe dodatki.

Wydawca w oficjalnym komunikacie informuje, że po raz ósmy z rzędu Call of Duty jest konsolową grą, która w USA zarobiła w trakcie roku najwięcej. Nazywa też Infinite Warfare odważnie innowacyjną, ale to pierwsze na pewno nie jest żartem. To fakty. I przy okazji pewnie też odpowiedź na wątpliwości fanów, którzy po ostatniej aktualizacji remastera Call of Duty: Modern Warfare odkryli w nim mikrotransakcje.

Call of Duty nie musi bić rekordów sprzedaży serii, by zarabiać na graczach, którzy zamiast narzekać na forach, jak bardzo są znudzeni tą serią, po prostu sięgają do portfela, najpierw po karnet na dodatki, a potem po skrzynie z lootem. Activision informowało już, że liczba graczy kupujących DLC do Call of Duty jest ponad dwukrotnie razy większa w stosunku do szacunków sprzed roku. Średnio wydajemy na nie jeszcze więcej pieniędzy. I dlatego w Modern Warfare Remastered znajdziemy już skrzynie z elementami kosmetycznymi, a pewnie niedługo trafią do nich też nowe pukawki (choć to akurat nie zostało jeszcze oficjalnie zapowiedziane).

A skoro Infinite Warfare sprzedaje się prawie o połowę gorzej niż zeszłoroczne Black Ops 3, to i ta druga gra wciąż może liczyć na wsparcie.

W trakcie streamu Dan Bunting i Jason Blundell z Treyarch dość jednoznacznie - choć bez konkretów - zapowiedzieli, że w 2017 roku gracze mogą liczyć na dalszy rozwój sieciowej strony Black Ops 3. Wliczając w to coś, co nosi nazwę Newton's Crookbook.

"NEW FEATURE" & Content coming to Black Ops 3 in 2017! Treyarch Announcement

Trzy najświeższe odsłony Call of Duty będą więc rozwijane równolegle, choć oczywiście po Black Ops 3 nie spodziewałbym się dodatków większego kalibru. A co za rok? Myślicie, że Activision się ogarnie?

[poll id="17"]

Maciej Kowalik

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.