[Aktualizacja] Sprzedaż PS4 bije rekordy, więc najwyższa pora, by Sony zrobiło coś ze swoją obsługą klienta

[Aktualizacja] Sprzedaż PS4 bije rekordy, więc najwyższa pora, by Sony zrobiło coś ze swoją obsługą klienta02.12.2015 16:28
marcindmjqtx

Człowiek kupił Bloodborne, kupił dodatek The Old Hunters i napotkał problem. A gdy skontaktował się w tej sprawie z Sony, problemy zaczęły się mnożyć.

[Aktualizacja]

Wygląda na to, że historia może doczekać się szczęśliwego zakończenia. Główny zainteresowany dał znać, że PS Polska wreszcie się odezwało i trwają rozmowy, co zrobić z zaistniałym problemem:

Hej! Dzieki za zainteresowanie! PS Polska odezwalo sie do mnie z przeprosinami. Poki co jestem w trakcie rozmow i niewiem jak sie one skoncza, ale to super, ze sa osoby, ktore bezinteresownie potrafia wesprzec innych graczy! To wy powinniscie miec slogan 4 the players! Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje [Oryginalny wpis]

By dostać się do zawartości dodatku The Old Hunters trzeba wykonać kilka kroków. Były one opisane na PS Blogu. Bohater tej historii starał się, ale coś było nie tak. Sprawę opisał wczoraj na facebookowym profilu PlayStation Polska, gdzie nie doczekał się żadnej reakcji ze strony administratorów:

Gdy postepowalem zgodnie z krokami w niej podanymi, nie moglem ominac kroku 2, poniewaz w odpowiednim miejscu, nie bylo przedmiotu, o ktorym byla mowa. Napisalem o tym na waszym profilu, poleciliscie mi kontakt z waszym biurem obslugi. Z poczatku bylem cierpliwy, bez slowa odpisywalem na formulki copy/paste, ktorymi karmili mnie wasi konsultanci. Pomimo tego, ze juz w pierwszym mailu zaznaczylem, ze probowalem korzystac z 'drogi do dlc', ale jest to niemozliwe, dostalem kilka maili z informacja, ze zeby zagrac w dodatek musze postepowac zgodnie z 'droga do dlc'. Probowalem kontaktowac sie telefonicznie, ale zadna kompetentna osoba nie miala czasu zeby ze mna porozmawiac. W końcu otrzymał pewną wskazówkę:

W jednym z maili dostalem informacje, ze dodatek, ktory zakupilem, nie jest kompatybilny z wersja gry, ktora posiadam. Gre nabylem w Anglii, dodatek na ps store z kontem SEN zarejestrowanym na Polske. Zanim dokonalem zakupu, przeczytalem informacje, ktore byly tam zawarte i jedynym warunkiem, ktory zostal przez was podany, jest posiadanie pelnej wersji gry Bloodborne, ktora posiadam. Jako dowod zalaczam zdjecie z moja gra i z informacja z waszego sklepu. I faktycznie. W sklepowym opisie nie ma wzmianki o wersji gry. A takowe czasem się pojawiają, jeśli dodatek jest kompatybilny tylko z wydaniami z pewnych krajów. Nic dziwnego, że nie bał się kupić dodatku, a teraz czuje się ofiarą nieprawdziwej informacji na stronie sklepu.

Jak sam pisze, chciałby uzyskać zwrot pieniędzy tylko po to, by kupić dodatek w angielskim PS Store. Ale dział obsługi klienta zamilkł. Skąd my to znamy? Ano chociażby ze spraw zwrotów pieniędzy za niedziałający Driveclub czy wprowadzającego w błąd opisu Borderlands w PS Store, który obiecywał tryby sieciowe w momencie, gdy te były niedostępne z uwagi na zamknięcie GameSpy.

W pierwszym przypadku okazało się, że zwrot pieniędzy za zakup gry w PS Store nie jest, jak próbowano nam wmówić, niemożliwy. W drugim skórę Sony uratował Gearbox, ponownie uruchamiając tryby sieciowe.

W sprawie powyższego problemu z dodatkiem do Bloodborne skontaktowaliśmy się, rzecz jasna, z Sony Computer Entertainment Polska już rano. Ale do tej pory nie uzyskaliśmy wyjaśnień. Sony bezsprzecznie przoduje w sprzedaży konsol tej generacji, ale obsługa klienta tej firmy kuleje. I to bardzo.

[źródło: Facebook]

Redakcja

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.