Projektowanie i implementacja rozległych fabuł ponownie, tym razem z komentarzem autora

Projektowanie i implementacja rozległych fabuł ponownie, tym razem z komentarzem autora

marcindmjqtx
21.04.2010 17:03, aktualizacja: 15.01.2016 13:24

Do tej pory prezentację Artura Ganszyńca (naszego nowego felietonisty) o projektowaniu fabuł w grach wideo mogliście tylko przejrzeć na sucho. Teraz możecie ją obejrzeć z komentarzem autora.

Wystąpienie jest długie, bo trwa aż półtorej godziny, ale jeżeli interesuje Was proces tworzenia gier, to moim zdaniem naprawdę warto poświęcić trochę czasu i zobaczyć ten wykład.

Przypomnijmy, że same slajdy możecie znaleźć tutaj.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)