Max Payne 2: The Fall Of Max Payne

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne

Adam Woźny
14.01.2004 09:53

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne

Oto poradnik do drugiej części gry Max Payne, noszącej podtytuł The Fall of Max Payne. Nie znajdziecie tutaj opisu przejścia, ponieważ cała gra opiera się na kilku ważnych zasadach, o których należy pamiętać podczas rozgrywki. Postanowiłem także zrobić krótką charakterystykę głównych bohaterów gry oraz opisałem bronie, jakie autorzy oddali do dyspozycji gracza.

Kto jest kim?

Max Payne: detektyw oraz nowojorski policjant (członek NYPD – New York Police Departament), któremu rok temu brutalnie zabito żonę oraz córkę. Teraz powraca, aby ponownie walczyć w mieście bezprawia – takim miejscem jest Nowy Jork.

Mona Sax: towarzyszka Maksa; znana z pierwszej części płatna zabójczyni; wydawało się, że zginęła przed rokiem, jednak nadal żyje i tym razem ma między innymi udowodnić, że w serię ostatnio dokonanych zabójstw zamieszany jest „Inner Circle” – niestety oskarżona zostaje Mona, która jest poszukiwana przez policję.

Vladimir Lem: jest on przyjacielem Maksa oraz mafiosem rosyjskim, który handluje bronią. Chce on raz na zawsze skończyć wojnę gangów, aby móc następnie założyć własną restaurację.

Detektyw Winterson: „po trupach do celu” – tak poczynania tej osoby można określić względem Mony. Prowadzi również sprawę podobną do tej Maksa.

Vinnie Gognitti: szef mafii; prowadzi wojnę z V.Lemem. Oprócz tego zbiera wszystko co dotyczy kreskówki pod tytułem „Captain BaseBallBat-Boy”.

Alfred Woden: jeden z członków organizacji o nazwie „Inner Circle”. Pomógł kiedyś tytułowemu bohaterowi gry.

Jim Bravura: komendant posterunku, na którym pracuje/pracował Max Payne.

Kaufman: pracownik Vladimira – szef firmy sprzątającej.

Mike The Cowboy: żołnierz Vladimira – pomaga nam podczas misji o kryptonimie „A Criminal Mastermind”.

Uzbrojenie:

Ręce: wbrew pozorom opisanie tego nie jest idiotyzmem z mojej strony. W końcu Max Payne posiada świetną umiejętność walki wręcz, która niestety nie przydaje mu się zbyt często.

Granaty: są bardzo przydatne, gdy w pomieszczeniu (najlepiej ciasnym) znajduje się kilkoro przeciwników. Wystarczy otworzyć drzwi, wrzucić granat i zapewne wiele po wrogach nie zostanie. Są one mniej przydatne na otwartych terenach. Maksymalna ilość amunicji: 10Sztuk w ręku: 1

Koktajle Molotova: szczerze mówiąc, to moja ulubiona broń w grze. Można rzec, że jest pewnego rodzaju granatem, jednak nie do końca. W przeciwieństwie do granatów nie wybuchają tak jak one, lecz tworzą najpierw efektownie wyglądający, duży płomień.Maksymalna ilość amunicji: 10Sztuk w ręku: 1

Beretta: bardzo słaba broń, przydatna wtedy, gdy nie mamy innej do wyboru. Przydaje się tylko do zabijania słabszych przeciwników, czyli w szczególności tych, którzy pojawiają się na samym początku rozgrywki. Najlepiej, jeżeli korzystamy z dwóch sztuk, tzw. Dual Berettas.Ilość amunicji: 160Ilość w jednym magazynku: 16

Desert Eagle: główną wadą tej broni jest mała pojemność magazynku, przez co jest on bardzo szybko opróżniany. Jednak zalety Desert Eagle przeważają – broń bardzo skuteczna z silnymi pociskami. Jednak tak, jak dwie Beretty były skuteczne, tak Dual Desert Eagle jest niezbyt dobrym rozwiązaniem. Bardzo potężna broń, lecz mało celna.Ilość amunicji: 100Ilość w jednym magazynku: 32

Shotgun: tę broń można określić jako „jednostrzałowiec”. Najlepiej trafić pociskiem od razu w głowę przeciwnika, inaczej będziemy mieli z wrogiem duże problemy (zwłaszcza gdy ma jakiś karabin maszynowy), ponieważ shotgun długo się przeładowuje. Ilość amunicji: 140Ilość w jednym magazynku: 7

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)