Project: Snowblind

Project: Snowblind04.02.2005 08:46
Wojciech Kąkol

Project: Snowblind

Ta gra projektowana była jako Deus Ex 3. Słabe wyniki finansowe poprzedniej części cyklu sprawiły jednak, że zespół Crystal Dynamics zmienił tytuł swej produkcji. Ponadto zwiększył ilość elementów zręcznościowych kosztem tych pochodzących ze świata role-playing. Project Snowblind nie stracił na tym wiele. To nadal bardzo dobra gra, jeden z jaśniejszych punktów tegorocznej późnej zimy.

Ślepozima?

Tytułowy Snowblind nie oznacza bynajmniej pogody na tyle złej, że trzeba wycieraczki na okularach montować, by w ogóle coś zobaczyć. Termin ów pochodzi z języka wojskowego i opisuje efekt działania bomby elektromagnetycznej, niszczącej sprzęt elektroniczny w promieniu kilkunastu kilometrów wokół miejsca wybuchu. Tym samym za pomocą odpowiednio przygotowanego impulsu można unieruchomić całą infrastrukturę (łączność, komunikacja, urządzenia) na dużej powierzchni, np. wokół ambasady, pałacu prezydenckiego czy głównego centrum informacyjnego przeciwnika. W początkach XXI wieku bomba tego typu budzi powszechne przerażenie. Pomyślcie, jak niszczącą siłę będzie miała za sześćdziesiąt lat.

Wyprawa w przyszłość

Akcja gry toczy się w 2065 roku w Hong-Kongu, jednym z najszybciej rozwijających się miast naszych czasów. Od strony technicznej robi ono niesamowite wrażenie. Tysiące neonów i pięknie oświetlonych sklepów zachęca spacerowiczów do robienia zakupów, zaś stare buddyjskie świątynie sąsiadują z nowoczesnymi drapaczami chmur. Nieliczne drzewa idealnie wtapiają się w ten świat, w którym błyszczący marmur jest równie częstym materiałem, co beton i stal.

Wśród kilkunastu milionów zwykłych mieszkańców żyje główny bohater gry, niczym niewyróżniający się obywatel Nathan Frost. Facet służy w lokalnych siłach pokojowych, bierze udział w pacyfikowaniu buntów biedoty i w starciach z co bardziej niespokojnymi kibicami. Od czasu do czasu gromi też organizacje paramilitarne, pragnące przejąć władzę nad Hong-Kongiem. W czasie jednej z akcji przeciwko tego typu ugrupowaniom Nathan zostaje poważnie ranny. Grozi mu śmierć, więc dowództwo wyraża zgodę na przeprowadzenie eksperymentu naukowego. W jego wyniku Frost zyskuje liczne implanty i biomody, znacznie poprawiające jego kondycję, celność i skuteczność w walce. Gdy dochodzi od siebie, wraca na ulice, by spłacić zwierzchnikom dług wdzięczności.

Źródło artykułu:WP Gry
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.