XNA pomogło stworzyć Flower

XNA pomogło stworzyć Flower

XNA pomogło stworzyć Flower
marcindmjqtx
17.08.2009 23:11, aktualizacja: 11.01.2016 17:58

Jedną z ciekawostek odbywającego się właśnie GDC Europe była prezentacja Kellee Santiago, prezydent thatgamecompany. Wspomniała ona jak w iteracyjny sposób powstawał Flower i jak zespół pracujący nad projektem wykorzystywał XNA do prototypowania różnych wersji kwiatka. Osobiście jestem fanem tej technologii i jestem w stanie zrozumieć, dlaczego została ona wybrana do tworzenia wstępnych wersji projektu. W tym samym czasie zespół programistów pracował już w środowisku PS3. Co ciekawe elementy ze wszystkich dziesięciu prototypów znalazły się w finalnej wersji Flower, co jasno pokazuje, że wstępny zamysł projektantów jest bardzo płynny.

[via 1UP ]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)