W Skyrim nawet błąd gry można zmienić w ciekawą opowieść

W Skyrim nawet błąd gry można zmienić w ciekawą opowieść

W Skyrim nawet błąd gry można zmienić w ciekawą opowieść
marcindmjqtx
17.07.2012 10:55, aktualizacja: 05.01.2016 16:41

Co robicie, gdy gra wyświetli błędne tekstury, postawi obiekty w złych miejscach, dziwacznie zanimuje postacie albo wyrzuci Was poza świat? Restartujecie, ładujecie zapisany stan gry. A może wyruszacie na wyprawę w nieznane?

Gracz o pseudonimie Naxum wędrował po prowincji Skyrim, gdy napotkał niezwykłą jaskinię. Opowieść o tym, gdzie go zaprowadziła, zebrał i opisał. I jest to fascynująca lektura o błędzie gry, z którego jego wyobraźnia zrobiła kolejny epizod opowieści ze świata Elder Scrolls.

Znikające lądy, draugry-magowie, strzały znikąd, tajemniczy towarzysz, drzwi w pustkę - to wszystko w niej jest...

1) Cóż żem ja odkrył. Ta jaskinia nie jest tworem natury.

2) Na bógów, gdzie ja jestem?

3) Potykam się próbując odzyskać orientację, gdy widzę znajomy przedmiot. Jednak tu drzwi nie mają żadnego znaczenia.

4) Świat rozciąga się przede mną, a grunt wygląda stabilnie.

5) Jednak z trudem znajduję oparcie dla stóp. Ześlizuję się w szczelinę i walczę, by wrócić na stały grunt.

6) Jak tylko go znajduję, orientuję się, że nie jestem sam.

7) Czy to strażnicy tej sfery? A może inni więźniowie tego miejsca?

8) Jeden ze stworów upuszcza księgę czarów. Czy to może być przypadek? (Clairvoyance - Jasnowidzenie, pokazuje drogę - przyp. P.K.)

9) Czar każe mi wrócić tam, skąd przyszedłem. Nie zamierzam się tak poddawać.

10) Ale wygląda na to, że nie ma innej drogi.

11) Po raz pierwszy spadam.

12) Woda... Musze do niej dotrzeć!

13) Wybawienie.

14) Tym razem będę podążał za zaklęciem.

15) I to by było na tyle.

16) Nagle znów spadam, bez końca. Świat znów się pojawia, ląduję na nim

17) Piękne i przerażające.

18) Przerażające.

19) Pojedynek na śmierć i życie w rozbitym świecie.

20) Potwór nie wydaje się orientować, gdzie jestem. Wstrzymuję się przed zadaniem ostatecznego ciosu.

21) Teraz rozumie.

22) Popłynie z prądem do lepszego świata.

23) Czy to oznacza, że miałbym tu zamieszkać. Nie, muszę znaleźć drogę na zewnątrz.

24) To nie jest "wyjście", które miałem na myśli.

25) I tak zaczyna się moja przygoda.

26) Zamknięte drzwi. Znajduję klucz po drugiej stronie.

27) Nagle - strzały nadlatują znikąd.

28) Strażnik nade mną - nie wolno mi zginąć, nie teraz.

29) W zamieszaniu przypadkiem wcisnąłem "szybkie ładowanie" zamiast zrobić screena. Panikuję! Czy utraciłem ten świat na zawsze?!

30) Wskakuję znów do jaskini. Czy to ta mgła z innego świata, którą widziałem wcześniej.

31) Przede mną roztacza się namacalny świat. Ale nie - on był tu już wcześniej.

32) Nieee!

Truizmy o potędze wyobraźni i kreatywności sobie daruję. Ten gracz osiągnął w niej 81 poziom.

Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)