Tim Schafer nie chce żebyśmy martwili się wynikami sprzedaży

Tim Schafer nie chce żebyśmy martwili się wynikami sprzedaży

Tim Schafer nie chce żebyśmy martwili się wynikami sprzedaży
marcindmjqtx
07.04.2009 13:16, aktualizacja: 12.01.2016 16:32

Tim Schafer to fajny koleś. Nie dość, że słucha się go z przyjemnością, to jeszcze widać, że to przede wszystkim pomysłowy game designer, który chce tworzyć ciekawe gry. Pamiętacie zapewne, że po zapowiedzi Brütal Legend, często pojawiały się w internecie wspominki o poprzedniej grze Schafera - Psychonautach. To fantastyczna pozycja, której nie powinien pominąć żaden szanujący się gracz, a jednak daleko jej do bycia finansowym hitem. To oczywiście nie pierwszy taki przypadek i z pewnością nie ostatni, ale ten fakt jakoś nie poprawiał mi humoru. Zrobiła to dopiero wypowiedź SchaferaSzczerze mówiąc, fani zbyt mocno martwią się  wynikami sprzedaży[...] O ile zrobicie fajną grę, wydawcy i tak będą chcieli z Wami rozmawiać. Schafer uczciwie przyznaje jednak, że Brütal Legend, ma większy potencjał, by znaleźć swoich odbiorców, niż Psychonauci. W końcu ostra muzyka, seksowne demony rodem z okładek albumów i Jack Black szybciej przebiją się do świadomości masowego odbiorcy, niż osobliwa wycieczka po zwichrowanych umysłach. Nie ma jednak powodu, by nie wierzyć Timowi w to, że jest to tylko i wyłącznie efekt pomysłu na grę, a nie tani chwyt marketingowy. Tak więc, o sprzedaż niech się martwią hurtownicy, którzy co kilka miesięcy wystawiają nowe gry na półki sklepowe. Chętni na nowe pomysły artystów pokroju Schafera zawsze się znajdą. Przynajmniej bardzo chcciałbym w to wierzyć.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)