Thrust, Twist 'N' Turn

Thrust, Twist 'N' Turn

marcindmjqtx
22.06.1999 14:09, aktualizacja: 08.01.2016 13:15

To chyba najszybsza gra świata. A nawet jeśli nie, to z pewnością najszybsza z tych, w których kierujemy samochodem.

Thrust, Twist 'N' Turn

Marcin Kaczmarczyk

To chyba najszybsza gra świata. A nawet jeśli nie, to z pewnością najszybsza z tych, w których kierujemy samochodem.

Samochód jest może trochę dziwny i różni się od tych, które jeżdżą po naszych drogach, ale jednak ma cztery koła i w miarę normalny kształt. Co więcej, nie musimy tu do nikogo strzelać, a mimo to gra jest niesamowicie dynamiczna i emocjonująca. I co ciekawe, osiągnięto to, nie wymyślając właściwie niczego nowego.

Urok „Thrust, Twist 'N' Turn” tkwi w niesamowitym kształcie torów, po których się ścigamy. Jest ich kilka, ale wszystkie łączy jedno: bardziej przypominają trasę dla motocyklowego kaskadera prezentującego swe talenty w objazdowym cyrku, niż równo położony asfalt na profesjonalnych torach Formuły 1. Do tego, że samochodem można wykonywać dziwne manewry, można się przyzwyczaić i to nie tylko wtedy, gdy prowadzimy „malucha” w korku lub ferrari w „Need for Speed 3”. Ale wykonywanie „powietrznych” beczek i skoki na odległość kilkuset metrów są czymś naprawdę wyjątkowym. A w tej grze to norma.

Z tym zresztą wiąże się jedyne grożące w grze niebezpieczeństwo. Tory są szalenie pokręcone, jedzie się głównie gdzieś wysoko, niemal w chmurach, po fantazyjnie powyginanych trasach. Mają one dwie wady: są zbyt wąskie i zwykle pozbawione barierek, które by nas ratowały przed niefortunnym zboczeniem z toru. Kiedy więc tak się stanie, spadamy w czeluście futurystycznego miasta, w piaski pustyni, w błękit oceanu itp. Co prawda to tylko gra, więc upadek z wysokości kilkuset metrów kończy się tym, że jesteśmy teleportowani z powrotem na tor, ale i tak strata cennych sekund spycha nas na ostatnie miejsce w wyścigu.

Część torów jest dostępna natychmiast, część dopiero wtedy, gdy zwyciężymy na torze łatwiejszym. Wszystkie cieszą nasze oczy szalenie efektowną grafiką. Krajobrazy dookoła są po prostu doskonałe. Można też wybrać samochód i wbrew pozorom ten, który jeździ najwolniej, jest najlepszy na początek. Wszystko dzieje się tak szybko, że w lepszych modelach początkujący gracz po prostu nie nadąża...

Thrust, Twist 'N' Turn

Producent: Take 2

Dystrybutor: Optimus SA

Minimalne wymagania: PC Pentium 200 MMX, 32 MB RAM, karta graficzna 3D, CD-ROM x 8, Windows 95

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)