Strike Vector pokazuje jaki projekt może zrobić czteroosobowy zespół
Jeśli komuś brakowało wieloosobowych walk futurystycznych myśliwców, to może sobie gdzieś zapisać ten tytuł.
Strike Vector to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby, gdzie steruje się pojazdem, który może zarówno latać jak typowy myśliwiec (Jet Mode), jak i unosić się w powietrzu, niczym helikopter (Hover Mode). Wśród inspiracji wymieniane są takie tytuły jak Crimson Skies, Quake 3 oraz Unreal Tournament. Zwiastun mógłby być ciut bardziej dynamiczny, bo chwilę się czeka, aż zacznie się coś dziać. Ale daje jako takie wyobrażenie o grze i o to chodzi.
Gra planowana jest jako rozrywka dla wielu graczy. Twórcy wspominają o możliwym trybie dla jednej osoby, ale nie jest to ich priorytet.
Zespół tworzący Strike Vector to 4 osoby - sami opisują się jako weterani z takich firm jak Quantic Dream, Evolution Studios, Sony Liverpool, Darkworks, Don't Nod, Nadeo i innych. Pracują na silniku Unreal Engine 3. Nie wiadomo jeszcze kiedy ukaże się gra, ani na jakie platformy - tu obstawiałbym PC.
Paweł Kamiński
[inf. od twórców, strikevector.net]