Zmien skórke
Logo Polygamii

POW: Zadaj pytanie szefowi People Can Fly, Sebastianowi Wojciechowskiemu

09.03.2017 Paweł Olszewski
POW, czyli Pytaj o Wszystko. Tym razem Sebastiana Wojciechowskiego z People Can Fly, dzięki któremu już za miesiąc będziemy grali w remaster Bulletstorma.

Sebastian Wojciechowski jest w People Can Fly od stycznia 2012 roku, od początku w roli szefa studia. Brał udział w pracach nad Gears of War: Judgment, Infinity Blade III i szeregiem innych projektów realizowanych przez PCF, zarówno samodzielnie jak i w kooperacji z Epic Games. Firmę prowadzi do dziś, w czerwcu 2015 doprowadzając do jej usamodzielnienia się – po odkupieniu udziałów od Epic Games, wraz z 30-osobowym zespołem powrócił do pierwszej nazwy i charakterystycznego loga. Niezależny od niespełna dwóch lat PCF pracuje nad remasterem Bulletstorma i zupełnie nową, niezapowiedzianą jeszcze strzelaniną AAA.

Wojciechowski nie jest programistą czy designerem, z wykształcenia finansista i bankowiec, od 20 lat zarządza firmami reklamowymi, mediowymi, a teraz deweloperską. Dziś zespół People Can Fly liczy dziewięćdziesiąt osób.

Mimo intensywnych prac nad remasterem Bulletstorma (premiera już 7 kwietnia), Sebastian Wojciechowski zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań czytelników Polygamii. Zbieramy je w komentarzach pod tą notką do końca weekendu, do 12 marca włącznie. Odpowiedzi na najciekawsze, wybrane przez naszego gościa, pojawią się na łamach Polygamii w drugiej połowie przyszłego tygodnia.

Paweł Olszewski

  1. Sasilton
    12:46 09.03.2017
    Sasilton

    Mówił ci ktoś że wyglądasz jak chudszy Tim Schafer?

    Ukryj odpowiedzi()
  2. Maciej Kowalik
    13:07 09.03.2017
    Maciej Kowalik

    1. Co sądzisz o trailerze remastera Bulletstorm, który wypuściło Gearbox. Poznajesz Waszą grę?
    2. Z perspektywy czasu co sądzisz o Bulletstormie – co się udało, co nie do końca. Jest szansa, że ta marka powróci?
    3. Jaka jest Wasza rola przy Fortnite. Tylko pomagacie czy może wasz wkład jest większy niż się wydaje?
    4. Naprawdę zadowala Was pracowanie nad markami innych? Czemu od Bulletstorma nie słyszęliśmy nic o nowej marce PCF?
    5. Co dało Wam bycie częścią Epic i czemu już tą częścią nie jesteście.
    6. Boicie się łatki „gości od FPS-ów”? Czy może fajnie jest być tak postrzeganym teraz, gdy dzięki Doom, Titanfall 2 czy Shadow Warrior 2 strzelanki mają swoje 5 minut?
    7. Gdybyś miał zrobić nowego FPS-a, to stawiałbyś na singiel czy multi – i czemu.

    Ukryj odpowiedzi()
  3. 14:38 09.03.2017
    Sworn

    Czy doczekamy sie jeszcze jakiejs odslony painkillera? A jezeli tak to czy wyjdzie tez na konsole?

  4. gunjin
    14:40 09.03.2017
    gunjin

    Najpierw pytanie, na którym mi najbardziej zależy:
    – Czy to prawda, że trwają prace nad MyLittlePony World? Czy będzie możliwość włączenia wersji z gore?

    Drugie pytanie:
    – Czy ciężko było się odnaleźć ‚finansiście’ w branży gier, która zdaje się być bardzo odmienną od reklam i innych mediów?

  5. 20:16 09.03.2017
    sheyyx

    Heja, Nie potrzebujecie moze jakiegos junior designer/artist? 😀

    Ukryj odpowiedzi()
    • fartuess
      12:46 11.03.2017
      fartuess

      Pewnie pytanie nie do odpowiedniej osoby, ale skoro temat został poruszony.

      Na ile juniorskie pozycje programistyczne można uznać za punkt wejściowy do branży? Czy jeśli jestem po studiach informatycznych i odbyłem praktyki w innej dużej firmie z branży, to jest to wystarczająco (w kwestii doświadczenia zawodowego), czy może najpierw powinienem spędzić 2 lata w mniejszych firmach robiących na przykład gry społecznościowe w Unity?

      Ukryj odpowiedzi()
  6. fartuess
    12:29 11.03.2017
    fartuess

    Naprawdę tylko 90 osób – brzmi jak bardzo dynamiczny zespół. Porównując do zespołów 200+ jak wygląda ewolucja projektu podczas produkcji?

  7. gunjin
    00:03 17.03.2017
    gunjin

    I gdzie są odpowiedzi na całkiem sporo pytań? :>