Polscy twórcy gier od A do Z: OurGames

Polscy twórcy gier od A do Z: OurGames

Polscy twórcy gier od A do Z: OurGames
marcindmjqtx
07.10.2013 12:00, aktualizacja: 12.12.2016 16:22

OurGames to młodzi twórcy, którzy swoją pierwszą grę mają jeszcze przed sobą. Ale już niewiele zostało im do wydania jej.

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Nazwa miała być prosta i chwytliwa. W tłumaczeniu na polski - "nasze gry". W domyśle nasze, rodzime produkcje, stworzone przez zwykłych graczy dla graczy. Nie kryje się za tym wielka ideologia czy filozofia, ot tak, nasze gry, i tyle.

2. Rok założenia. Brak działalności gospodarczej, a zespół istnieje od listopada 2011 r. Pierwszy projekt zaczął powstawać jeszcze rok wcześniej.

4. Na jakie platformy robicie gry? PC, Mac, Android, iOS.

5. Gry już wydane. Brak.

6. Gry w produkcji. TheTankers - 99% - sama gra jest gotowa, zostało dopiąć sposób sprzedaży. SRU - 50% (zamrożone). Tajny Projekt Edukacyjny (5%) - ooj, spory projekt...

Eri i Saurian

7. Liczba zatrudnionych. Nie ma działalności gospodarczej więc nikt nie dostaje pensji :). Nasz skład to: Eryk (Eri), Wojciech (Saurian) oraz zaprzyjaźniony muzyk, Michał (ArthEast). Trzeba też pamiętać o ludziach którzy nam pomagają, jednak nie na stałe.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Zaczęło się od tego jak Wojtek, fan serii GTA, modował Vice City, a potem zaczął pisać własne, ale lepsze. No i, jak już pisał, to wtedy w gości wpadł Eryk z mamą i bratem, i chodząc do 6. kl. podstawówki dowiedział się od Wojtka, że jest coś takiego jak C++ i M$ Visual Studio :P. Zaczęła się nauka języka, tego jak funkcjonują gry i tego jak wymyślić genialną nazwę do "nowego GTA, ale lepszego". Dlaczego to robimy? To przede wszystkim nasza pasja, jesteśmy pokoleniem wychowanym na grach wideo i traktujemy to jak element naszej kultury, zaraz obok muzyki - swoją drogą jesteśmy chyba konkretnymi melomanami, obydwaj.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Mając 100 mln. dolców? Eksperymentowalibyśmy do woli wykorzystując wszelkie możliwe techniki interakcji człowieka z maszyną, chcąc stworzyć produkt przełomowy i ponadczasowy który wyznaczyłby nowe kierunki i trendy w cyfrowej rozrywce.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Piwo (i/lub zielona herbata).

11. Największy autorytet świata gier. Markus Persson (za prostotę i determinację) i Peter Monyleux (za otwarty i innowacyjny umysł).

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Wiedźmin.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Albo ratujemy polską gospodarkę, albo otwieramy kolejne filie - wtedy już pełnoprawnego studia - poza krajem.

14. Czy wydra wygra? Średnio nas to obchodzi.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)