Zmien skórke
Logo Polygamii

Pierwszy trailer Star Wars: Battlefront II potwierdza nasze obawy i nadzieje

Bardzo chcielibyśmy, żeby to była dobra gra.

Podążaj własną ścieżką jako Iden Versio, dowódca oddziału Inferno — specjalnej jednostki Imperium, równie groźnej zarówno jako oddział szturmowy, jak i eskadra pilotów. Przeżyj obejmującą okres 30 lat historię zemsty, zdrady i odkupienia, podczas której spotkasz wiele legendarnych postaci z uniwersum Star Wars.

Tak brzmi fragment oficjalnego komunikatu EA, który potwierdza to, co widzieliśmy na wyciekniętym w tygodniu fragmencie wideo. Teraz trailer jest już pełny, oficjalny, nawet z polskimi napisami. Wszystko nabrało większego sensu. Rzeczywiście staniemy po ciemnej stronie mocy. Ciekawa perspektywa, jeżeli ktoś nie śledził przecieków, to może się czuć zaskoczony.

Nie zaskakuje za to polityka EA – chcesz  pograć bohaterami nadchodzącego filmu „Ostatni Jedi”  mieć dostęp do skórek stworzonych na podstawie „Last Jedi”? Zamów grę przed premierą. Już pierwszy Battlefront cierpiał na zbytnie poszatkowanie rozgrywki. Nie zapowiada się na to, żeby teraz miało być w dniu premiery lepiej… No i ta kampania. Z całym szacunkiem dla multiplayerowego kunsztu DICE, od Bad Company 2 nie zrobili żadnej dobrej fabuły. Battlefield 3 to dno, Battledield 4 to dno i kilo mułu. Battlefield 1 zapowiadał się pod tym względem lepiej, a pierwsze 2 rozdziały są naprawdę dobre i klimatyczne. Reszta to natomiast. Zgadliście, dno. Bardzo chciałbym wierzyć, że Star Wars: Battlefront II  będzie pod tym względem inne, ale kogo ja oszukuję? Czekacie na fabularne Star Warsy? Czekajcie na te od Respawn, twórców Titanfalla, którzy w sequelu pokazali pazur.

star_wars_battlefront_2_2Battlefronta radzę natomiast traktować tak jak Battlefielda – jako grę sieciową, ewentualnie z jakimś komponentem single. Multi jest tu najważniejsze i naprawdę fajnie się zapowiada. EA używa hasła reklamowego „Prequele, trylogia klasyczna i nowa trylogia w jednej, rozbudowanej grze”. Ładne przeciwieństwo pierwszego Battlefronta, który zamykał się na starej trylogii.

Premiera w listopadzie na PC, PS4 i Xboksa One.

Paweł Olszewski

Więcej na temat:

  1. 10:31 16.04.2017
    gracyjan

    „No i ta kampania. Z całym szacunkiem dla multiplayerowego kunsztu DICE, od Bad Company 2 nie zrobili żadnej dobrej fabuły”

    Szanowna redakcjo, zgadzam się z jakością fabuł Battlefieldów. Przeoczyliście jednak bardzo ważną sprawę. Za fabułę w tej grze nie odpowiada DICE, tylko Motive. Nawet bitew w kosmosię nie robią szwedzi, tylko Criterion. DICE odpowiada wyłącznie za multiplayer. Pozdrawiam.

    PS: Wesołych świąt Wielkiej Nocy dla całej redakcji no i czytelników rzecz jasna 🙂

    Ukryj odpowiedzi()
    • Paweł Olszewski
      11:09 16.04.2017
      Paweł Olszewski

      Prawda, za Battlefronem stoi kilka ekip, mogłem to dokładniej rozpisać. Aczkolwiek… nadal boję się o tę grę. Motive to zagadka w strukturach EA, której swoją twarz daje Jade Raymond i Kim Swift. Problem tylko w tym, że obie panie poza grami, które zbudowały ich kariery (Assassin’s Creed i Portal) mają też w CV, odpowiednio, rozczarowujące Watch Dogs i nijakie Quantum Conundrum. Wolę dostać miłą niespodziankę (vide właśnie single Titanfall 2) niż już teraz właściwie w ciemno hype’ować się grą, „bo Star Warsy”, „bo DICE, „bo Redmons & Swift”. Wszystkie trzy „gwaranty” dobrych gier już kiedyś nas rozczarowały.

      Ukryj odpowiedzi()
      • 08:58 17.04.2017
        Paulus77

        Mysle,ze ani hype’owanie sie w ciemno ani pisanie, ze trailer „potwierdza obawy” nie jest ani madre ani profesjonalne. Zapowiedz klimatyczna, grafika piekna i mam nadzieje, ze nie tylko PC ale i Scorpio da rade to uciagnac w takich detalach. Tryb cooperative w singlu plus historia opowiadana od strony imperium zapowiada sie ciekawie. Nie wiem, ktory to element potwierdza obawy.

  2. 11:43 16.04.2017
    Eskimare

    Battlefield 1 też miał robiący wrażenie zwiastun. I co? Toć kampania BF 1 nie była epicka. I co? Ano od lat EA nic z tym nie zrobiło, a może by dali BioWare spróbować swych sił? Jeno na błędach wystarczy się uczyć, choć nie, albowiem przez uproszczenie rozrywki hajs się zgadza.

  3. Simplex
    18:54 16.04.2017
    Simplex

    ” Battlefield 3 to dno, Battledield 4 to dno i kilo mułu. Battlefield 1 zapowiadał się pod tym względem lepiej, a pierwsze 2 rozdziały są naprawdę dobre i klimatyczne. Reszta to natomiast. Zgadliście, dno. ”

    A ja się zgadzam w 100% z ocenami kampanii w BF3 i BF4, ale nie w przypadku BF1 – moim zdaniem to wlasnie te pierwsze misje są takie sobie, a potem jest właśnie lepiej. Na przykład ta misja nocą na pustyni w „otwartym świecie” gdzie są 3 cele do wykonania i można samemu zdecydowac w jakiej kolejności je wykonać.

    Ukryj odpowiedzi()
    • 22:40 17.04.2017
      ammarmar

      „Na przykład ta misja nocą na pustyni w „otwartym świecie” gdzie są 3 cele do wykonania i można samemu zdecydowac w jakiej kolejności je wykonać.”

      Przy czym nie ma to żadnego znaczenia, wszystkie trzy cele są takie same (zabij dowódcę, wypuść głupiego gołębia) i całość przypomina typową bieganinę z gier z otwartym światem. Nie, nie o to chodziło, proszę pana…

      W ogóle cała „arabska” część kampanii BF1 była spieprzona, szczególnie ten cholerny pociąg pancerny.

      Jeśli cokolwiek w kampanii BF1 zrobiło na mnie wrażenie, to prolog, którego nie da się wygrać, jego postęp jest liczony ilością śmierci i tym, że każdy ginący jest przedstawiany z imienia i nazwiska. Czegoś takiego nie widziałem wcześniej.

  4. 14:08 18.04.2017
    dziuga666

    przy całym należnym autorowi szacunku nie uważam żeby kampania w tf2 miała pazur. była tak samo biedna jak kampania w battlefieldach.

Najczęściej czytane

01

Next-geny pojawią się szybciej niż nam się wydaje

02

Assassin’s Creed: Origins – recenzja. Słowo na W

03

Czy „narodowość” gry ma dla nas w ogóle znaczenie [Klub Dyskusyjny]

04

Call of Duty dla mnie to… [Klub Dyskusyjny]

05

Rekord Reddita zmasakrowany przez EA, DICE oraz Star Wars: Battlefront 2. Chwalić się tym nie będą

06

Kampania Call of Duty WW2 – mógł być reboot drugowojennych FPS-ów, jest ich remaster

07

Call of Duty: WW2 – recenzja. Operacja remaster

08

Need for Speed Payback – recenzja. Policyjny pościg za mikropłatnościami

09

PlayerUnknown ich nienawidzi! Jednym prostym trikiem przekroczyli 20 milionów graczy!

10

W piramidzie Cheopsa w Assassin’s Creed Origins umieszczono nieodkrytą przez naukowców komnatę

Popularne Gry