P.A.M.E.L.A. to kolejny dowód na to, że gatunek survival horrorów ma się dobrze

P.A.M.E.L.A. to kolejny dowód na to, że gatunek survival horrorów ma się dobrze

P.A.M.E.L.A. to kolejny dowód na to, że gatunek survival horrorów ma się dobrze
marcindmjqtx
16.03.2015 12:56, aktualizacja: 05.01.2016 15:11

Konkretniej: gatunek science-fiction survival horrorów.

Pamiętacie Cytadelę? Graliście w Izolację? Gra niezależnego Nvyve Studios zdaje się być survival horrorem, w którym skradamy się po stacji kosmicznej przypominającej tę z Mass Effecta, tylko z szaleńcami zamiast obywateli. Miejscówka, której tajemnice przyjdzie nam odkryć, nazywa się Eden i faktycznie miała być utopią, dopóki coś klasycznie poszło nie tak - ludzi znowu zgubiła ich własna wielkość.

Tytułowa P.A.M.E.L.A. to enigmatyczna sztuczna inteligencja Edenu, która pomoże nam przetrwać w niegościnnym świecie. Twórcy zapowiadają gameplay oparty na zbieraniu prowiantu, budowaniu schronienia i unikaniu obłąkanych rezydentów upadłej metropolii. Chwalą się m.in. interfejsem pogłębiającym imersję (specjalny panel sterowania wyświetlany na naszym przedramieniu sprawi, że wszystkie operacje wykonamy w czasie rzeczywistym bez wychodzenia do menu) i serią egzotycznych gadżetów mających umożliwić przeżycie. Istotna będzie również kontrola oświetlenia Edenu.

Zaintrygowani? Studio - złożone z zaledwie czterech osób - udostępniło zwiastun z wersji pre-alfa gry:

P.A.M.E.L.A. budowana jest na silniku Unity 5. Pojawi się na PC-tach. Nie znamy jeszcze daty premiery.

Patryk Fijałkowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)