Mercenary Kings: nawet tak kompletna gra jak Metal Slug musi iść z duchem czasu

Mercenary Kings: nawet tak kompletna gra jak Metal Slug musi iść z duchem czasu

Mercenary Kings: nawet tak kompletna gra jak Metal Slug musi iść z duchem czasu
marcindmjqtx
13.06.2012 09:09, aktualizacja: 21.01.2016 17:02

Mercenary Kings wygląda jak Metal Slug, ale ma jedną rzecz więcej: system misji i tworzenia przedmiotów.

Oczywiście za Mercenary Kings odpowiadają zupełnie inni ludzie niż za Metal Slug. Ale zadali sobie pytanie: co można byłoby dodać do kultowej produkcji Nazca Corporation. I znaleźli odpowiedź - system tworzenia własnych broni z rzeczy pozostawionych przez pokonanych przeciwników. W końcu co jak co, ale w Metal Slug zawsze trzeba było z czegoś strzelać.

Za grę odpowiada studio Tribute, które możecie znać z opisywanego swego czasu przez Tomka Kuterę Wizorb. Gra ma umożliwiać wspólną zabawę dla nawet czterech osób. Za grafikę odpowiada Paul Robertson, którego prace mogliście poznać w Scott Pilgrim vs The World. I co jak co, ten facet zna się na scenach pikselowej przemocy:

Nie wiadomo jeszcze, kiedy gra ujrzy światło dzienne, jest w fazie "wczesnych prototypów". Biorąc pod uwagę, że Wizorb trafił na kilka różnych platform, to i Mercenary Kings powinni się na nich pojawić.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)